-
-
Gooooodmoooorning!
*hinkar kaffe som en besatt*
Fan nu har jag vart "vaken" (eller ja, kroppen rör sig) i 2 timmar och sitter sen 1 timme på jobbet och försöker få nåt vettigt gjort. Går inge vidare, hahaha...
Det expressen beskriver som "tjejkost" är ju ren och skär Atkins-diet. Körde den inför bröllopet 2005, gick ner massor, men hur kul var det på en skala..? Neeej, är hellre lite rundare i formen och äter choklad då och då!
-
Helt rätt! Har slösat allt för mycket tid på dieter och bantning, NO MORE säger jag! Är hellre rund och glad än smal och trött å lessen... Bläääää...!rullgardinsflikkan skrev 2008-08-12 08:06:04 följande:Flickor damer tjejer kvinnsTänk på att om ni bantar ner er så kanske ni inte överlever när vintern kommer Jag har gett upp det där för längesen ingen idé man tröttnar ju efter några dagar ändåBantning är skit
-
Åh va mysigt! Måste försöka få till nåt liknandeMum23 skrev 2008-08-12 09:49:15 följande:Morrn girls!Här sitter jag nyvaken med mitt frukostkaffe och inte ett barn i sikte.Lämnade allihop hos syrran igår så jag och mannen kunde gå på bio och ut och käka.Jättemysigt att få umgås med sin man på tu man hand. Händer ju inte allt för ofta.Första gången jag lämnade bort Melvin över natten.
Vad såg ni för film?
Misan, då är det insiderbrott från bilfirman alltså?Fyyyyyyy!
-
Det går över, är värst i början, sen blir det vardag det med. Var helt knäckt när stora tjejen började inskolningen, och det känns inte störtkul att lämna bort lilleman här framöver heller, men men. Molly älskade dagis från första dagen, och jag är ganska säker på att det kommer att bli samma med Mick.jelikan skrev 2008-08-12 13:51:28 följande:Då var första inskolningsdagen avklarad. Tore trivs kanon. Jag har fällt en och annan tår då jag insett att jag inte kommer få mysa och busa med Tore mer hela dagarna. Så nu känner jag mig som en sådandär tönt mamma som inte klarar av att lämna bort sitt barn.
-
Faluns första fridagis: http://www.dt.se/nyheter/falun/article276536.ece?service=printHalvblod skrev 2008-08-12 14:57:40 följande:Ni som har börjat lämna på dagis/har fått plats...är det ett "vanligt" dagis eller är det någon speciell inriktning?
Molly började ju där i våras, och trivs så himla bra! Mick börjar på måndag, och jag är inte ett dugg orolig för att det inte ska gå braBara det att det satsas ordentligt på MATEN, ordentlig mat som dom tar genom catering, inte utan att en annan blir lite avis, hahaha... Innan har Molly gått på ur och skur dais, det var också riktigt bra.
-
Ingen god morgon här, Mick har feber och har vaknat till och från hela natten. Nu på morgonen hade han 38,8, och då hade han panodil supp i ändan sen 1 timme tillbaka...
Värst är ju att jag jobbar, vill liksom ringa hem hela tiden och höra hur det är med honom
Mick: 74-80 på överdelar, 75 på nederdelar och 22 i skor.
Jag: 34-36 på kläder, 28-30 på jeans, 156 cm lång och 58 kg, 70 C eller D beroende på modell.
Lindisen, så var det när jag började jobba också, från att ha vaknat vid 6.30-7.00 så började Mick ligga och tryna till 9.00-9.30!Men det var skönt som fasen när jag hade semsester, för då sov han också länge, haha
-
Those bastards!copernicus skrev 2008-08-14 09:58:38 följande:Stackars Mick och dej, förstår att du vill vara hemmaLua hade feber förra veckan när jag jobbade, det var asjobbigt att lämna henne då!Jag började min semester med att måla om fönster, ett inte så roligt jobb som måste göras. Igår kväll small det till utanför men jag fattade inte vad det var. Men i morse fick jag veta det!! SNORUNGARNA (ursäkta men jag är arg) har roat sej med att kasta körsbär på vårat hus och speciellt på det nymålade fönstret. GAHHHHH det vara bara ut och tvätta, vilket gjorde att färgen som inte hunnit torka än följde med så nu måste jag måla om det!Har man inte roligare saker för sej???
Det suger ju att måla fänster, inte kul att behöva måla om det första man gör!
Hoppas bara att Mick friskar på sig, på måndag är det både inskolning och vaccinationsdags... Bra tajming som vanligt! -
Lilla gubben, vilken lite oturskråka...copernicus skrev 2008-08-14 10:16:42 följande:Ja taimingen ja- som vanligt!Casper ligger nerbäddad i soffan, jag som hade tänkt åka till äventyrsbadet idag. Igår var vi till gävle och när vi skulle åka sprang C. rakt ut och blev påkörd av en cyklist. Smällen blev tillräckligt stor för att han skulle flyga upp i luften och volta. Jag har sagt åt honom tusen gånger att man inte får springa på parkeringar, men vad hjälpte det?? Han skadade sej inte mer än nåt skrapsår, men han är nog lite tagen fortfarande.Att han alltid ska lära sej den hårda vägen!Jag hoppas att han lärde sej så han inte gör samma sak här hemma på gatan!
Hälsa honom så jättemycket från oss!
-
Den är skitsnygg, funderar på att köpa till Mickveronicaq skrev 2008-08-14 10:19:03 följande:och en fin limegrön den har tiger