Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

I går hände det soma absolut inte fick hända!!!!
    Leias gosekanin, hennes andra hälft och själsfrende, försvann när vi var på karnevalen i Landskrona.
    Shit va dåligt samvete jag har som inte upptäckte detta för hennes kanin är typ hennes allt.

• Halvblod

Leia var med oss på reggie-konsert igår på landskronakarnevalen och hon var lätt den mest populära i publiken när hon stod och dansade, gungade och klappade med sina små hörselskydd

Har försökt att hitta babydans här i hbg men det verkar inte finnas för de allra minsta...så vi får fortsätta att dansa här hemma tills hon är tillräkligt gammal.

• Halvblod

Göteborgmorsan: Hej hej och välkomna hem...låter som att ni har haft en toppenresa!

• Halvblod

Vi har oxå försökt med flera gosisar till Leia men det har från första minuten varit denna kaninen som har utklassat allt annat. Det hade varit enklare att ta nappen ifrån henne än kaninen.
    Hon fick den när hon föddes av kompisar till oss och dom kommer inte riktigt ihåg var dom köpte den, bara att det var någonstans i malmö....så vi får väl åka ner och leta igenom alla malmös butiker.

• Halvblod

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-13 12:26:45 följande:

har du nån bild på kaninen. kanske man sett den nånstans.
    http://www.familjeliv.se/hem/halvblod/galleri.php#
    Kaninen finns med på höstbilden där Leia ligger i löven...

Ja om någon hittar en sådan så snälla säg till för vi kan betala nästan hur mycket som helst.
  • Halvblod

När jag är ensam så ligger jag gärna i sängen och kollar typ highschool-filmer och käkar onyttigt

• Halvblod

Får se om jag hinner kika in en sväng ikväll...

Nu ska jag och Leia snart åka på kalas till min kusin och när Riad slutar ska vi till hans mamma och äta tårta och säga hejdå för imorgon åker hon till Algeriet i 5veckor.

Imorgon är det storshopping och tårtbakning inför tisdag då Leia fyller år och ska ha kalas heeeeela långa dagen

Men på onsdag är jag nog tillbaka till verkliga livet igen efter ett par vääääldigt aktiva veckor.

• Halvblod
    Jessys skrev 2008-07-14 13:42:57 följande:
    tillbaka från bvc och 1-års kontrollen Charlie väger nu 9960 gram och var 80,5cm lång Fick spruta i låret men det gick bara bra!Hur mkt väger era 1-åringar o hur långa är dom?
    min tjej är 76cm lång och väger 8770g

Nu ska vi iväg och handla maten sen blir det tårtbakning i eftermiddag.
    See ya
  • Halvblod

Kikar in snabbt och kollar så att inte mammab är på väg till förlossningen ...men det verkade dåligt med det.

Nu är allt handlat och klart så nu ska jag göra browniebotten och jordgubbsmousse till tårtorna.
    Sen när Leia har somnat är det dax att packa in presenterna.

Kanske kikar inte igen lite senare och kollar hur det går här...

• Halvblod
    mrsbygg skrev 2008-07-14 18:49:46 följande:
    näähää du. jag sitter allt här å glor men jag mutar gärna ut bebisen mot lite av leias tårta
    Shit det blir lite knappt för nu ska tårtan stå i frysen någon timme iaf innan den är klar och då har du inte lång tid på dig att föda

Men den 15Juli är en TOPPENDAG att sniffa bebis
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2