Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

annki72 skrev 2008-07-19 13:42:55 följande:
    Försökte mej på att hoppa med kryckorna, och stödja lite på foten, men shit vad ont det gjorde......kan inte stödja det minsta alls, och att ha foten hängande gör oxå ont.Hoppas det går över fort iallafall.
    Du kanske borde röntga den så att du inte har skadat den ordentligt!
  • Halvblod
    Lindisen81 skrev 2008-07-19 14:20:35 följande:
    så verkar halvblod va offline... ja för er som undrar varför jag ser henne på film snart så ska jag berätta. vi träffades i thailand och då filmade jag lite. tror nog jag fångade henne på film oxå =) har inte haft tid att lägga in filmen förrän nu... skäms....
    Och jag skäms ännu mer för vi hade med oss filmkameran men filmade inte en enda sekund på hela resan

Hade ni fått några fina klipp?
  • Halvblod

Grattis på 1-årsdagen Inez & Elias!!!!!

• Halvblod
    veronicaq skrev 2008-07-21 18:36:56 följande:
    äsch de va ju inget...  Tiger är inte ens 74 än... tror jag.. höhöhö dvärg som sin morTiger kan fortafarnde ha vissa 62 brallor hahahaFå se när vår kallelse kommer till 1årskontrollen!
    Samma här.
    Leia har 62 i midjan men eftersom hon är 76cm lång så behöver hon ha 74 i byxor men då tappar hon dom. Så nu är det mest kjolar, shorts och klänningar som gäller plus 62-jeans som hon har som trekvarts-byxor
    i bodys är det 68 som gäller för det mesta, ibland 62/68 ibland 74.

Hon är 76cm lång och väger 8770g.
  • Halvblod

Leia tillhör väl inte heller de talande bebisarna...ellero jooooo hon snackar oavbrutet men det är liksom ingen som förstår henne.

Hon säger:
    mamma
    pappa
    kisse
    knäskål
    vovvov
    ja (typ ja ja ja ja heeeeela tiden)
    tack
    mam mam (mat)

• Halvblod

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 21:52:34 följande:

det tycker jag är ganska mycket för en 1 åring. mina mått mätt
    Jo kanske...men jag tycker att de flesta kompisar till henne pratar betydligt mer men är lite "senare" än Leia fysiskt istället.
  • Halvblod

Nej nu ska jag ta min godispåse och min cola och lägga mig i sängen och kolla Lost.

Natti natti

• Halvblod
    Beckah82 skrev 2008-07-21 22:04:37 följande:
    Knäskål? HAHAHA gud va roligt hon är så skön din unge

Det där var inte riktigt sant...Riad tvingade mig att skriva
  • Halvblod

Goooooooomorron!!!!!

Är jag först ina idag?????? Det har typ ALDRIG hänt.
    TYpiskt nog så väljer Leia att vakna 5.30 när det är min morgon att gå upp....men men Riad får ta Leia OCH tvätten imorgon när det är min sovmorgon

Såg att ni pratade om klättrande barn...här har ni ett till. Hon är hur duktig som helst på att klättra upp på saker men just nu är hon inne på att hoppa så hon kan mycket väl få för sig att försöka hoppa ner från soffan eller pallen eller vagnen. Så jag är inte lika nöjd med klättrandet som en del av er andra.

Bye bye kan man väl få henne att säga om man tjatar lite men det är inte något som längre kommer spontant.

Däremot så är hon superduktig på att visa när hon tänker rymma...hon vinkar alltid till oss innan hon ska gå iväg och hitta på bus eller om hon ska gå in i annat rum. Skönt att veta när man bör gå efter henne liksom

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2