Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

Har fått dille på naturgodis. Sååå gottttt!!!

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    Prinsessan Zelda skrev 2008-06-27 19:56:31 följande:
    nääää!det ska vara saltlakrits .
    Det är gott det med! Fast inte lika lätt att inbilla sig att man är nyttig när man äter det, haha
  • H  e  l  e  n  a
    Prinsessan Zelda skrev 2008-06-27 20:02:07 följande:
    jorå jag är mästare på att intala mig själv sånt, he he. jag tänker bara att det är nyttigare med lite lakrits än en chipspåse och så är det fritt fram
    Ibland är det inte så dumt med lite självbedrägerier

Men jag har kommit igång så bra med träningen nu så jag vill verkligen inte äta så mkt onyttigt... Vill komma ned till min vikt inan jag "blev med Eskil" innan sommaren är slut.
  • H  e  l  e  n  a
    mrsbygg skrev 2008-06-27 20:03:56 följande:
    sitter med min godispåse ja!! sååå gott..sen har ja min ben&jerrys glass i frysen så jääääkla god!!en låda jordgubbar hehe.....ska gota mig hela kvällen..just ja en påse ostbågar oxå....JAAA jag är gravid haha...
    Guuud så mycket mumsigt du har.... *flämtar*
  • H  e  l  e  n  a

Ha en fin kväll tjejer. Nu blir det TV här

• H  e  l  e  n  a
    Vickyb skrev 2008-06-28 08:30:13 följande:
    Vi ska flytta isär. Det var min idé. Är så deprimerad och det blir värre för varje dag som går. Jag måste ha en egen lägenhet så jag kan fokusera på mig själv och på barnen. KramPrinsessan Zelda skrev 2008-06-25 20:05:09 följande:
    Vad skönt att ha tagit ett beslut ändå. Hör av dig om du behöver prata av dig! Kramar till dig och tjejerna!
  • H  e  l  e  n  a

Idag ska vi på bröllop! Det är gammal kursare till Andreas som gifter sig. Ska bli jätteroligt och glupska jag hoppas på massa god mat! Räcka ut tungan. Den här gången är även barn välkomna så det blir Eskils första bröllop. Hoppas han sköter sig .

• H  e  l  e  n  a

Ett under har skett!

Sen min klagosång häromdagen har nu Eskil börjat leka lite längre stunder själv! Just nu sitte rhan och grejar på golvet medan hans pappa läser GP och jag... ja jag sitter här

• H  e  l  e  n  a
    Eskil äter:

08 frukost - gröt med fruktmos och lite mjölk

11.30 lunch - en burk eller motsvarande mängd hemlagad mat samt fruktmos efter

14.00 mellanmål - en banan utblandad i youghurt oftast, eller annars smörgås

16.30 middag - en burk eller motsvarande mängd hemlagad mat samt fruktmos efter

19.30 kvällsmat 300 ml välling

+ vatten att dricka

Han äter vanligtvis väldigt bra. Glad i mat som sin mor
  • H  e  l  e  n  a
    solstraalen skrev 2008-06-29 09:36:04 följande:
    H E L E N A: skönt! Här hemma blir Josef mer å mer pappas pojke.Såååå mkt nöjdare med honom än med mig.

Eskil har varit lite av en daddy´s boy ett tag också.... Ex om han gråter och jag plockar upp honom och Andreas ställer sig brevid så vill han över till honom Gråter Men ibland är det tvärtom också!
    Vos skrev 2008-06-29 09:38:29 följande:
    robin blir oxå mer och mer pappas pojke.Men det är mest för att han inte gnäller lika mycket när han är med pappa.Har han varit med pappa en dag eller två så är han så mycket lugnare.så han blir pappas pojk vare sig han vill eller inteGodmorgon på er föresten
    Godmorgon Vos!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2