... Född: Juli 2007 ... 2
Hej i nya tråden!
Prinsessan Zelda skrev 2008-05-31 20:20:11 följande:
här vare dött har varit ute hela dagen, fått lite sol men inte så jag bränt mig. fast jag bränner mig oftast inte. bra att grunda lite för nästa helg åker vi till USA två veckor. ska bli så underbart. halva min släkt bor där och de har inte träffat sabel än (förutom min far). Hoppas på fint väder där med.

Hoppas ni får det tokroligt i USA!!!

myran78 skrev 2008-05-31 21:09:05 följande:
Oj, är det redan dags för en ny tråd.Här hemma har det varit en jobbig vecka. I tisdags fick jag en muskelinflammation i axlarna vilket ledde till att jag inte kunde röra mitt huvud, det gjorde skitont. Men efter att ha knapprat tre olika sorters piller i några dagar är det äntligen lite bättre. Ida har blivit jätte förkyld plus att det kommer flera tänder, detta gör att hon vägrat äta och blivit väldigt gnällig.Prinsessan Zelda: vad härligt att åka till USA, skulle också vilja åka dit.Vi smörjde in Ida idag för första gången, även om hon är mest i skuggan. Tycker det är bättre stt smörja in än att hon bränner sig.
Pusselbiten86 skrev 2008-05-31 21:20:00 följande:
Ja har möjrjt thias ett bra tag nu... Eftersoom Noah får de på dagis så tar jag han i samma veva Föresten är det någon som själv satt ihopa en film?Vilket program har ni då?Eller kan man göra de på internet någonstans?Jag skulel liksom vilja sätta ihopa en förlossningsfilm till min bästa vän vars förlossning jag var med på, men jag måste kunna gra den så jag kan bränna ut den på en skiva till henne.. Hoppas att någon av er vet..jelikan skrev 2008-06-01 09:55:37 följande:
Här har vi gottat oss med folkfest i grann orten, gisledagarna heter det. Är lute matknad, tivoli och sen har alla som går i åk 3 på gymnasiet en liten tävligt och karneval.På kvällen åkte vi till en vän som hade lite förfest. Spelade lite kubb och Tore busade en massa och vissade vad han kunde för ljud och att han kunde dansa.Jag smörjer in Tore och har gjort det nu sedan denna värme kom. Har köpt Eucerin från apoteket.
Det har vi med! Igår gav jag sambon en day off och tog med mig Eskil till min bror och svägerska där jag blev bjuden på god mat och vin ute på deras balkong. Lyckades lägga plutten vid åttasnåret och satt sen ett par timmar till och snackade och hade det bra

Idag fyller pappa år så det blir grillning hos honom. han har just flyttat till sin "flickväns" hus så det blir första gången jag ser det.
Ha en fin söndag allihop!