Inlägg från: Eddiebaby |Visa alla inlägg
  • Eddiebaby

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej! Lägger till.... Är grön av avund på alla fina fynd ni gjort på lagersalgen, typiskt att man skulle vara uppbokad just den helgen!! Hoppas nu på grymma sommarreor snart så jag kan ta igen förlusten!!

• Eddiebaby

Hej tjejer! Har tyvärr inte shoppat så mkt danskt på sistone då sonen till min stora sorg blivit vääldigt petig med vad han ska ha på sig och inte...mindre kul att köpa (relativt) dyra kläder som han ändå vägrar ha på sig!

Men lite Villervalla (inte danskt dock) måste jag nog ändå försöka med tror jag! Någon som har deras byxor (med snörning) som vet hur de är i stl? Ser ganska långa ut?

• Eddiebaby

Hej! Ser att ni diskuterar stl på Småfolk, min kille på två år....90 cm och 14 kg....har 98/104 och då är det liiite stort.

Loveliva: Superfin sittdyna till Buggan, du får gärna inboxa mig var du fått tag på den...blir ju lite sugen!

Jättefin shopping i bt som vanligt! Hoppas killens klädkinkande kan ge sig snart så jag kan börja shoppa lite mer jag också!

• Eddiebaby

Hallo! Hoppas alla haft en skön midsommar! Ohh på fredag åker jag och min bästa väninna på tjejhelg till Köpenhamn!!! Hoppas på lite bra reashopping!! Någon som har några bar tips på var man köper mycket ESL, Molo och Katvig???

Lite svårt att hålla fingrarna borta från de svenska shopparna nu när det börjar bli riktigt mycket rea där också...men jag ska försöka vänta!

• Eddiebaby

Milliemolly: Tack då ska vi absolut ta oss dit!

• Eddiebaby

Hoppas också på positiva nyheter ang Lindex velour i större stl, jättesvårt att hitta roligare färger till killen.....om man inte ska köpa danskt då!

• Eddiebaby

Angelinah och Ängeln......kanonfina pimpade vagnar!! Jag sydde ett nytt sittöverdrag till buggan förra året (bild finns i galleriet) men är sugen på en ny nu plus att jag vill ha en suflett också...Katvig blir det nog!

• Eddiebaby

Lättast att göra hål genom att sy ett längre knapphål!

• Eddiebaby

Butte: Japp det finns en speciell pressarfot och ett speciellt program på symaskinen som du kör för att göra knapphål!

• Eddiebaby

Det är inte riktigt så krångligt som det låter!

Mitt sittöverdrag är i velourfrotté och det har jag bara sytt dubbelt tillsammans med vanlig lakansväv, fungerar alldeles utmärkt. Sen går det givetvis göra vadderade dynor också!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10