Inlägg från: Eddiebaby |Visa alla inlägg
  • Eddiebaby

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ja en dansk pysseltråd vore ju utmärkt! Lakansväv=vanligt lakan!!

• Eddiebaby

Morgon tjejer! Ja så sitter man här på jobbet med sin packade väska bredvid sig.....om ett par timmar går planet till Köpenhamn för en riktig tjejhelg med en massa shopping....hoppas jag!

Vågar inte ha för höga förhoppningar om en massa rea, men vi får väl se.....

• Eddiebaby

Hej tjejer! Kul att läsa ikapp lite och se alla fina bilder på era söta barn i BT! Själv har jag inte fastnat så väldigt för några nya Molosar ännu, möjligen domino....men tycker oftast att de större stl på tröjorna har lite tråkigare modeller än på baby....dags att skaffa en liten till!

På tal om liten, någon som har koll på var jag kan hitta rosa/vita katvig body och byxa i stl 62?

• Eddiebaby

Tack för tipsen om Enzo, ska genast rusa och kolla!

Ohhh vill också renovera!! Ska ta tag i ett badrum nu i höst och installera en kamin till....härligt att mysa vid!

Angelinah, såg ditt ballongkort i BT....vi måste bott nära varandra tidigare, då bodde vi i Johanneshov och kunde också spana in ballongerna från balkongen!

• Eddiebaby

Nacka aha....jo det är ju en liiten bit! Vi bodde bara 200 m från Globen så vi såg den på lite närmare håll och utsikt in över Söder med alla ballonger, härligt på sommaren!

• Eddiebaby

Hmmm 39 kr i frakt på Enzo, känns lite surt för en body för 80 kr....får gå ner till Hippo och se om hon har någon kvar!

• Eddiebaby

Var på Hippokids och klämde lite på nyheterna igår....oooohhhh vad fin den blå checkprinten från Katvig var!!! Får definitivt flytta hem en sån till oss framöver!! Fina Ebbe jeans också som jag blev lite sugen på (inte nyheter dock).

Såg att någon frågade efter priser i DKK och den danska kronan är ju ganska dyr nu, ligger i 1,27 SEK, så 299 DKK blir ca 380 SEK. Tyvärr....

• Eddiebaby

Hej! Tittar in snabbt från jobbet och vill bara säga åååhhhhh vad fina små troll i bildis! Tänker inte nämna några vid namn utan alla får ta åt sig istället!

Just nu står NS jeans på min lista, väljer mellan Raw Light och nya grå army...får se vad det blir. Annars hoppas jag på lite mer nytt Småfolk och ESL!!

Vad är det jag läser om Sobearea....vaaarrrr??? Måste ha!!

• Eddiebaby

Morgon alla!

Vad är det för problem du haft med buggan Angelinah? Har haft min i 2½ år och är fortfarande supernöjd....kommer ha kvar den till barn nr 2 också! Men då har jag ju gamla chassit med andra ord.... Tråkigt med problem!

• Eddiebaby

Trist när saker inte är testade ordentligt! Inte smart av tillverkaren då de får dåligt rykte, särskilt som vagnen inte är jättebillig till att börja med! Såg ett chassi på Blocket igår (nytt) där det stod att handtaget glider ur/förlängs när man t ex kör ner för trappor eller i nerförsbackar.....vem vill köpa sånt?!

• Eddiebaby

Ja tråkigt att höra att det är så mycket problem nu, har ju själv aldrig upplevt några som sagt! Är det dags att sälja buggatillbehör får du gärna inboxa om det ev finns något som är intressant!

• Eddiebaby

Ärligt vad är det med Svamp-Bob egentligen....min 2½ åring är också frälst men det är ju sjukt dåååååligt!!!!

• Eddiebaby

Vet att det är OT men ni brukar ha koll här inne.....vad är det egentligen för skillnad mellan NS Raw Red och Raw Light, bara färgen på sömmarna??

• Eddiebaby

Tack tjejer! Då är det nog Raw Light jag ska köra på....gillar mkt baggy!!

• Eddiebaby

Trevligt med rea men synd att den dyra frakten äter upp mellanskillnaden om man inte beställer flera plagg vill säga...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10