Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-02 13:28:57 följande:
    jessica vad har du gjort med din grabb, han ser ju helt SLUT ut på sista bilden jättesöt
    Haha Han är urtrött! Men han totalvägrar att sova ändå. Säkert värmen, stackarn!
  • J essica

Vad mcket söta småbebbar. Man blir ju nästan lite bebissjuk ju

• J essica
    Lina med Liten skrev 2008-06-02 13:31:09 följande:
    Vet du när REORNA börjar?? Brukar det vara före el efter midsommar?? i nätbutikerna alltså
    Åh rea gillar jag
  • J essica

Helt OT. Men hur är era barn i värmen? kevin både matstrejkar och sovvägrar

• J essica
    Lina med Liten skrev 2008-06-02 13:39:49 följande:
    Thea verkar inte bry sig så mycket... Fast hon dricker mängder... Och så har hon fått värmeutslag på magen fast jag tycker hon knappt har ngt på sig...
    Va skönt! Dricker gör iaf Kevin som tur är
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-06-02 13:40:40 följande:
    lillebror var lite konstig igår. vägrade somna om när han vaknade och var helt övertrött. grät från och till i en timme och ville inte ha mat isabel var likadan i värmen när hon var liten
    Så höll Kevin oxå på igår kväll. Somnade inte om förrän vid elva nån gång.
    Nu är han också sådär övertrött men vägrar att somna Fläktarna står på inne men ändå är det över 30 grader!
  • J essica
    Lina med Liten skrev 2008-06-02 13:42:52 följande:
    249:-  Det va inte dåligt LPL tog 90:- mindre...
    Åh den vill ju jag ha ju Fast 249 är ju lite väl mycketFundersam Får fundera lite tror jag.
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-06-02 13:46:21 följande:
    åhh, stackarn. blöta lite små handukar med KALLT vatten och låt honom leka med dom
    Det ska jag ta och göra. Tack för tipset
  • J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-02 14:05:49 följande:
    Tittar in en kortis innan jag ska ut i solen. Vi har också bra isolerat hus. Kallt när det ska och varmt när det ska J essica och Ängeln- tyvärr var det bottennapp på Lindex shortsen. Inga 80 kvar
    Åh va synd Men tusen tack för att du kollade!
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-02 14:20:13 följande:
    Nyhetsbrev från Sweetfunky:KÄRA SWEET FUNKY-VÄN!På lördag den 7:e juni startar vi vår sommarrea med 30% på hela sortimentet.Vi erbjuder Dig som är VIP-kund att ta del av rean innan alla andra och ger Dig 40% på hela sortimentet IDAG t.o.m fredag den 6:e juni (Gäller ej redan nedsatta varor) Besök www.sweetfunky.se och uppge rabattkoden ”förtur” i kassan så dras 40% av på alla ordinarie priser.Hoppas ni har det bra i värmen, vi ses!Hälsar Cecilie, Linda och Stephanie
    Oj 40% är faktiskt en del  Shoppingdags nu tror jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10