Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla: tack Då ska jag gb:a henne

• J essica
    NovJenny skrev 2008-06-08 20:48:36 följande:
    Hur gamla är era barn som är runt 90 cm? Nyfiken.
    Linnea var ca 2,5 år.
  • J essica
    Höst06 skrev 2008-06-10 18:52:48 följande:
    Vad är det för rabattkod på Rumba??
    Undrar det jag med *alltid shoppingsugen*

Gokväll alla förresten
  • J essica
    belladona skrev 2008-06-10 19:06:53 följande:
    Tara har sina danska kläder på dagis  ,hon är alltid lika fin  när jag hämta henne som när jag lämnad   Hemma där imot  kladdas det mera , brukar  behövas flera ombyten per dag .Fick hem min katvig vind jacka i dag super fin  passade perfekt i stl 80 var lite rädd att den skulle vara för liten
    Oj jag skulle aldrig våga ha på de till dagis Massor med kläder som bara åkt i sopen för att det blivit fläckar som inte gått bort i tvätten.
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-10 18:59:46 följande:
    GRAVID
    Hur mycket rabatt är det?
  • J essica
    ellenagnes skrev 2008-06-10 19:11:00 följande:
    Hej, Jag undrar om det är någon som köpt den underbara klänningen med knytband från Småfolk som kan överyga mig om att jag måste ha 3
    Nope men man kan väl aldrig ha för många klänningar?
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-10 19:12:05 följande:
    20%
    Okej. lite när man blivit bortskämd med massa 40%
  • J essica

massa massa fint i BT!!

Duntoffla: vart har du köpt katvigbyxorna? Funderar på om de kanske är samma röda färg som på kevvans body med amerikanska bilar.

• J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-10 19:15:23 följande:
    Ha ha, jo, då är det ju lite med 20%.Jag beställde en Småfolk t-shirt och då var ju rabatten rätt shysst, tror inte det funnits Småfolk i andra shopar som haft högre rabatt.
    ja nån sån kanske man måste ha  Har bara en enda än så länge!
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 19:17:10 följande:
    Fast jag fläckbehandlar kläder nästan varje kväll. Det blir en hel hög som ligger där och väntar efter att ungarna lagt sig.. Men det är värt det!
    Fast ni ska se hans kläder Han kryper fortfarande en hel del så massor med sand och gräsfläckar oftast över precis hela byxorna, och sen spår efter all mat Oftast ligger det flera ombyten som ser ut likadana. Nu har jag iaf kommit på att galltvål tar bort en hel del
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10