• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-02 14:20:13 följande:
    Nyhetsbrev från Sweetfunky:KÄRA SWEET FUNKY-VÄN!På lördag den 7:e juni startar vi vår sommarrea med 30% på hela sortimentet.Vi erbjuder Dig som är VIP-kund att ta del av rean innan alla andra och ger Dig 40% på hela sortimentet IDAG t.o.m fredag den 6:e juni (Gäller ej redan nedsatta varor) Besök www.sweetfunky.se och uppge rabattkoden ?förtur? i kassan så dras 40% av på alla ordinarie priser.Hoppas ni har det bra i värmen, vi ses!Hälsar Cecilie, Linda och Stephanie
    OJSAN!! La några grejer i varukorgen, gick till kassan och klickade mig vidare, tänkte jag skulle se om det kom upp något om vad frakten blev, men istället kom typ " beställning mottagen" Jaja då slapp jag sitta o vela iaf
  • jacao
    Tjollabolla skrev 2008-06-02 14:52:25 följande:
    Nån som vet hur dessa är: www.eleraff.se/DisplayImage.aspx... Kan en kille ha en sån?
    Det är plastisocks va? De är jättefina och väldigt unisex! (den där ser dock lite konstig ut på bilden) Har en gul med cirkusdjur till Greta
  • jacao
    Tjollabolla skrev 2008-06-02 15:10:22 följande:
    Hihi du hann före! TACK!
    Så lite så
  • jacao

J essica skrev 2008-06-02 15:16:25 följande:

Nu är en liten beställning gjord på sweetfunky Molojcka molojeans och långärmad poetry för ca 930 kr Massa rabatt
    Ja, 40% rabatt är ju superbra, blir en del pengar *försöker övertala mig själv att mitt köp på nästan 700 var ett bra köp*
  • jacao
    Emmsan skrev 2008-06-02 19:03:36 följande:
    hmmm FÅR man efterlysa kläder härinne ;) missade just två aauktioner på tradera o jag bara MÅSTE ha såna :(
    Ja, du kan ju alltid fråga om det är någon som vet var de finns?
  • jacao
    Helle skrev 2008-06-02 19:14:06 följande:
    Har försökt skumma igenom tråden för att se om någon svarat på mitt Katvig inlägg. Hittar inget (men ber om ursäkt om någon redan har svarat).Hur är dessa i storlek?www.tradera.com/auction/auction.aspx hur är bodysar och tröjor i samma färg? Bör man gå upp en storlek som vanligt?
    Jag har inga själv men har hört att vårens strumpor är små, så man får gå upp en strl.

Vilka strl fanns frottéshortsen i ? Låter fina ju
  • jacao
    Emmsan skrev 2008-06-02 19:25:48 följande:
    jag bara måååste ha gul randig katvig body + babyhjälm :( har byxorna så nu e jag desperat ;)
    Vårens gula katvig ränder finns/fanns på rackamaja. Om det är förra årets kan det nog bli lite knepigare...
  • jacao

FL Lisa skrev 2008-06-02 19:31:28 följande:

Nu har jag lagt upp lite bilder i bildtråden. Jag brukar vara och läsa eran tråd och kika på alla fina bilderna i BT men är rätt dålig på att skriva inlägg men nu efter lite storshopping tänkte jag passa på att vara lite aktiv jag också
    Massa fynd ju! Och en söt kille Synd att man inte visste om den utförsäljningen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10