• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-05 00:02:09 följande:
    ja den är fullkomligt sjukt fin!!!
    Ja, jag kommer kasta mig över den när den kommer ut i nån svensk butik!
  • jacao

Heeej
    Är så sugen på molo nyheter men jag ska försöka hålla mig tills efter semestern...

Eller tills på måndag iaf

• jacao

Godmorgon på er allihopa

Hänger inte med alls här längre sen jag började jobba
    Har iaf fått hem en Molo nyhet, pingvintröjan m ed rosa/grå ärmar, SÅ fin!

Ser att det är fler som snart ska iväg på semester, vi åker på onsdag kväll, till Gotland.
    Maken är ju en sån där "fårskalle"

• jacao
    Jen80 skrev 2008-08-04 20:40:58 följande:
    Åh, blir tokig!! Sitter och funderar på vad Ava ska heta mer än Ava. Jennie ska hon heta efter mig, men sen vill vi ha ett till släktnamn. Min mormor hette Karin, farmor Greta, mormors mor Amanda och sen är det en gammal tant som alltid stått mig nära som hette Ella. Nåt av de namnen, men tycker inget klingar bra med Ava (inte Jennie heller, men det SKA hon heta iaf ). Liam heter Liam Niklas (pappa) Josef (min farfar). Ilon heter Ilon Olle (min sambos farfar som dog strax efter att han var född) Johnny (sambons morfar).Så VAD ska Ava heta?!?! Hjälp mig !
    Jag röstar såklart på Greta
  • jacao

Hej på er förresten, ett tag sen jag skrev nåt, men nu är semestern slut och vardagen tillbaka
    Även om den ser lite annorlunda ut nu, brorsan gick bort för snart tre veckor sedan

• jacao

Tack alla söta

Han hade cancer, obotlig. När han fick diagnosen gav de honom 4månader... men han levde 2½ år till... så han var verkligen en kämpe! Han fortsatte leva som han ville och lät inte sjukdomen stoppa honom. Men det är tomt, och overkligt, har nog inte riktigt förstått det än.

Så mycket fina barn och kläder i BT, som vanligt. Har inte hunnit med att handla så mycket nytt. Det jag vill ha finns inte i de svenska shopparna, men jag hoppas att det kommer!

• jacao

FL verkar struligt ikväll, ska nog kolla på en film istället...
    Shoppa lugnt

• jacao

Beställde precis tre nya molo tröjor till stora sonen.
    Turkos med stjärnor, domino och rymdtröjan. Hoppas på snabb leverans, vill ha dom nuuu

• jacao
    ängeln83 skrev 2008-08-05 20:56:49 följande:
    Det skulle komma nån turkos va? O så den som är på Rumbas första sida, den vill jag ha, praktiskt med en mörk färg till vår klabbas, fast det blir nog en turkos också
    Jaaaa, turkos med gula kantband (om jag inte minns fel), den SKA jag ha
  • jacao
    ängeln83 skrev 2008-08-06 10:36:18 följande:
    Hur är Molos muddbyxor i storlek? Dom som börjar från storlek 92, tror ni dom blir tok stora till Liam, han har 80/86 i Molos andra byxor.
    är det några särskilda du "spanar" på? Sitter nämligen själv och funderar på samma sak
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10