Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Jen80- Vad duktig du varit som sparat fina klänningen så länge! Ava kommer bli så fin i sin esl suit, tycker den e så fin.

• gosmamman

Kikar in en kortis bara o sgäger hej.

La in några bilder i BG, nå får gärna kommentera den sista bilden (och de andra också såklart).

Belladona-Vad fin tara var i sin rödvita ESL klänning, passar henne perfekt som är en liten smalfis Flört

massa andra söta o fina barn o kläder i BT också såklart. Jag är så avis på er som shoppat småfolk.

• gosmamman

Gokväll!

Angelinah skrev 2008-06-05 18:13:42 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni har det bra i värmen... Här har vi haft skolavslutning idag, skönt för barnen..Har väl inte så mycket att säga egentligen, shoppar ingenting av förklarliga skäl.. Men tittar gärna i BT på alla härliga bilder...Men i denna tråd blir man alltid på bra humör... Kram från mig...
    Vad har jag missat? Har det hänt ngt?
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-06-05 18:23:21 följande:
    Vi fann mamma död i söndags.. 54 år blev hon bara..
    Å nej, tänker på er och skickar styrkekramar. Vad jobbigt at förlora sin mor så ung och barnens mormor också *kramar om*
  • gosmamman

Tack för alla svar längre bak i tråden ang mina orange katvig kombos.

GRATTIS till Emilio i efterskott.

• gosmamman

Fin Milo i unisex t-shirt fr småfolk, klart han kan ha rosa elefanter. Elefanter klassas väl inte som typiskt flickiga??? det är väl mest katter och typ kaniner som av nån konstig anledning fått "flickstämpel".

• gosmamman

Ni som är experter på buggor. Den där tiny tot stolen, passar bara den på bugaboo eller går det på andra vagnar också??
    Vart kan man köpa den? nån webb shop kanske?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10