Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu blir jag lite OT här.

Jag har fått ett nytt kostprogram och jag ska börja sitta och grejja lite me det på kvällarna, men det är lite tråkigt att lägga in mig själv hela tiden.

Så om nån vill ha ett recept näringsberäknat så kan ni inboxa mig det så gör jag det när jag har tid och sen får ni det tillbaka när det är närings och energiberäknat.

Receptet får ni räkna ner till 1 per innan ni skickar det och var noggranna i mängd och sort. Tex om det innehåller cremefraiche så få ni lov att skriva % också osv.

Det måste inte vara en  middag utan en egenblandar müsli, mellanmål, förrätt eller vad ni vill som ni undrar hur energifördelningen ser ut.

• gosmamman
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 19:38:40 följande:
    Visst är den! Jag saknar också grodorna - måste vara den finaste body han haft tror jag!! Haha, ja jag är bra sugen på å köpa båda men samvetet tryter ... köpt så mkt t honom och massa trista utgifter ....Hihi, sambon va kaxig ang tröjan när jag visade den när ängeln fundilerade på den, då va det bara : äsch blir ju skit coolt m ett par tuffa baggyjeans till. Men inte samma entusiasm när den skulle hit
    haha, lite roligt med dubbelmoralen därFlört
  • gosmamman

Oj vad lugnt det är härinne idag. Har alla verkligen varit ute i hettan?? Vi var till sjön kl 10 imorse och då var det lagom varmt. Sen käkade vi lunch och fredagshandlade.Kom hem vid kl 14 men då tvingade jag barnen att vara inne tills kl 17, då fick dom vara ute i en timme till bolibompa.

Jag ska köpa en rosa midiappel sommarsuit. Nån som vet om det är lite rea på dom nånstans kanske??

• gosmamman
    Plummy skrev 2008-06-06 19:40:07 följande:
    Vet någon var det finns mycket nanoou kläder på nätet? Letar framförallt de orange kläderna (cirklar) =)
    Tror freshmilk har en del
  • gosmamman

ok

Plummy skrev 2008-06-06 20:07:15 följande:
    Ta 3 bet. för 2 på freshmilk tydligen.. dock lite klent med storlekar...
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-06-06 19:43:33 följande:
    Oj vad lugnt det är härinne idag. Har alla verkligen varit ute i hettan?? Vi var till sjön kl 10 imorse och då var det lagom varmt. Sen käkade vi lunch och fredagshandlade.Kom hem vid kl 14 men då tvingade jag barnen att vara inne tills kl 17, då fick dom vara ute i en timme till bolibompa.Jag ska köpa en rosa midiappel sommarsuit. Nån som vet om det är lite rea på dom nånstans kanske??
    skit i rean, jag skulle vilja hitta den ÖHT, finns ju ingenstansLedsen Det är strl 80 jag söker
  • gosmamman

Ni kanske redan har koll på detta men funkybaby har en del rea på katvig (kanske annat också men jag tänkte bara på katvigen)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10