Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

En liten fråga... såg i er bildtråd att ni hade moloknickers. Säljs det sådana eller är det babybyxan i mindre storlek? Tösen har två sådana favoriter som hon älskar mest av sna kläder, men de har tyvärr blivit för små. Nu när jag såg hur noi gör ska jag minsann ta fram de igen och testa.

Sedan undrar jag om någon har småfolks t-shirt med herdar? Jag har fruktansvärd beslutsångest vilka kortärmade jag ska välja...

• Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-04 14:03:26 följande:
    moloknickersen är vanliga byxor som vi köpt i för liten storlek
    Tänkte väl nästan det.... då har tjejen också 2 par knickers helt plötsligt. Jippie!
  • Infinite Joy

Och så hade jag tryckt iväg en order på lite för många tusenlappar... eller åtminstone ett par för många. Tänkte försöka hitta billigare shorts... några tips? Eller så snygga dyrare...

• Infinite Joy
    Tjollabolla skrev 2008-06-05 15:02:35 följande:
    Vad har du köpt om man får fråga? Jag tycker Lindex shorts för 50 spänn är ursnygga men dom finns ju bara upp till 80, vet inte vilka storlkar du är ute efter. (stooor storlek 80 iofs, mer som 86-92)
    Det blev 4 st bodies, 6 par byxor, 1 t-shirt, 1 klänning och 1 solhatt från Molo. 1 t-shirt, 1 sommarsuit och 1 body från småfolk. Och så 1 solhatt från kikkid. Tror att det var allt.... men funderar på att lägga till en body från småfolk.
    Hon ligger nog på 86 fast kanske 92 i Lindex. 86 har hon i shorts från pop. Tack för tipset dock, ska kolla upp det!
  • Infinite Joy
    lillronya skrev 2008-06-05 14:53:55 följande:
    Dessa båda jackorna är enligt smallkids i stl 80 båda två.Den röda är stl 80 och köpt tidigare. Den grå är märkt 86, men smallkids hävdar att den är en felmärkt 80....Ska mejla bilden till de nu.
    Men vadå felmärkt?? Hade de lagt märke till det innan den skickades så borde de ändå meddela det tycker jag...
  • Infinite Joy
    lillronya skrev 2008-06-05 15:21:00 följande:
    Det står på lappen som hänger i jackan.I jackan står det 86 och på lappen står det: obs 80, felmärkt.
    [/citat]
    Aha, men vad konstigt att den är så stor då. Hoppas att det löser sig.
    Tjollabolla skrev 2008-06-05 15:24:24 följande:
    [citat]
    ÅÅÅ det var vekrligen massa shopping! Alltså min son är 83 cm lång och shortsen från Lindex sitter som knickers... ÅÅÅ nu har han vaknat o fått på sig småfolks t-shirten. SÅ COOOL! *måste fota*
    Ja, men då kanske de passar ändå. Och kom på att jag glömde underbyxor... måste man ju nästan ha nu när det är klänningväder och barbentväder i kombination.

Jag skulle förresten aldrig börjat kika här i tråden (läs bildtråden)...
  • Infinite Joy

Infinite Joy skrev 2008-06-05 15:17:48 följande:

Det blev 4 st bodies, 6 par byxor, 1 t-shirt, 1 klänning och 1 solhatt från Molo. 1 t-shirt, 1 sommarsuit och 1 body från småfolk. Och så 1 solhatt från kikkid. Tror att det var allt.... men funderar på att lägga till en body från småfolk.Hon ligger nog på 86 fast kanske 92 i Lindex. 86 har hon i shorts från pop. Tack för tipset dock, ska kolla upp det!
    Kanske värt att nämna att shoppingen var fördelad på 2 barn...
  • Infinite Joy
    Tjollabolla skrev 2008-06-05 15:40:11 följande:
    Hihi, här inne är det ingen som reagerar ändå
    Haha, nej jag märker det. Får hänvisa samb0on hit när han säger att jag shoppar onödigt mkt.
  • Infinite Joy

Attans... enn par av b yxorna var slut. Någon som vet om det finns regnbågsbyxor till bra pris ngnstans?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10