Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-09 22:27:11 följande:
    Jag håller med dig om poetry... *duckar* Jag tycker det är grymt fult.. Men tur är ju att vi inte alla tycker att samma kläder är finast, då hade de ju tagit slut hur snabbt som helst Tyckte inte alls om kaniner, uttrar o kossor förra säsongen, nu gillar jag kaninerna men inte de andra..Men poetry tycker jag ff är grymt fula
    Ja, vilken tur. Har beställt en massa kläder som jag inte har sett i bildtråden. Om poetry är molos blommönster så har jag de redan och jag älskar det.
  • Infinite Joy

isold: fina bilbilder, skoj att se de på ett "stående" barn. Är löjligt förtjust i bilarna jag med....

• Infinite Joy

Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:21:00 följande:

Japp jag såg både den o 80 så det va därför jag började snacka om suiten... Men nån idiot (sorry) la bud på stl 80. 10:- under köp nu-varför inte knycka direkt o slippa riskera budgivning som går högre...
    Jamen vilken knas.... jag har iofs aldrig köpt ngt på tradera, men det där hade tom jag förstått...
  • Infinite Joy

Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:27:08 följande:

aldrig handlat där... hög frakt
    Såg att de hade sänkt frakten nu...
  • Infinite Joy

Lina med Liten skrev 2008-06-10 12:30:58 följande:

aha! då kanske de förtjänar en chans Vad kostar den nu då?? *lat*
    29 kr.

OT! Jag är lite besviken på de iom att jag köpte ett par Finger in the Nose jeans därifrån, men de kan inte fixa fram ett par nya nu när de ska reklameras :(
  • Infinite Joy

Lina med Liten: Men de säger att de har mejlat, men inte fått något svar. Så det är kanske inte butiken det är fel på egentligen dock... men det är ju den som man som person får erfarenheten ifrån. Annars tycker jag att hon är gullig när man är in i butiken.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10