Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Kan man ta bort en order från freshmilk??

(¯`°?.¸ ღ♥Min älskade Ebba 5/5-06♥Sambon Stefan♥Bonusdottern Vanja 050430♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat
    molnen skrev 2008-06-08 23:31:36 följande:
    någon som vet var man kan hitta katvigs "miniappleprint",(dom gröna) sängkläder till vuxensäng?
    Detta är väl till större säng? Det står ju "junior" och inte babystorlek..
    http://www.mineunger.dk/shop/sengetoej-m-aebler-3469p.html
    (¯`°?.¸ ღ♥Min älskade Ebba 5/5-06♥Sambon Stefan♥Bonusdottern Vanja 050430♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat
    ängeln83 skrev 2008-06-09 11:40:37 följande:
    Äh, jag MÅSTE ha fler Småfolk t-shirts, några tips?
    www.mineunger.dk har ju lite grann.. Vet tyvärr inte frakt till Sverige, men eftersom de har fraktifritt inom danmark denna vecka så borde man ju få ner det ännu billigare hit då oxå tycker jag..
  • Smileycat

Jag har nu mailat o frågat om frakt till Sverige, har tänkt göra det många gånger då de har saker jag vill ha ibland..
    Får se när jag får svar dock..

Tur att jag var hemma idag, för jag har fått flera "besök" som jag inte hade någon aning om att de skulle komma idag..
    Fick en ny sittdel till min fina vagn, äntligen!
    Ska klä om den med tyget jag har på den som gått sönder, borde tvättas först men orka vänta.
    Sen kom kvartervärden o fixade elen till taklampan som inte funkat på ett år.. Så nu kan vi installera in våran nya..
    Vi har "nytt vardagsrum", så det känns såå fräscht o kul..
    Vi har nämligen shoppat en hel del på Ikea i helgen! *s*
    Två nya soffor, vardagsrumsbord, ny lampa, ett extra "hörnbord" och en helt NY O STOR säng!! *lycklig*
    Vi hade en 120 säng som var jättegammal innan, nu har vi en ny 180, det är skillnad!!

Väntar in lite mer kul post, jag med..

Fick från minpluddevutt förra veckan! Plastisocks shorts o t-shirts, rosa/svart äppellund, Kikkid klänning "retroblommor" (har likadan solhatt sen innan).. *Jättefint*
    Nu väntar jag in en Mei thai o "solhätta" från Idizen här på FL och två "hemliga paket" från LPL..
    Och ja, just det, en Lammsuit från Bellabona, hon köpte en till mig från Molos lagersalg.. Ahh, vad kul o längta efter paket!

Men sen är det köpstopp
    Har lagt ut mycket pengar denna månad på en massa som man inte "brukar"..
    Min lillasyster tog studenten i torsdags och vi ska på en till student nu i helgen, så på torsdag ska vi till Katrineholm och lämna Ebba hos farmor o farfar, så ska vi till Skåne på fredagmorgon..

Oj, lååångt
    Får skylla på att jag inte skriver så ofta

• Smileycat

NU hade jag fått psot iaf..
    Inga hemliga paket eller Meithai
    Men en så fiiiin lammsuit från Belladona dock..
    Ett jättetack för den! !

• Smileycat
    Tjejtriss skrev 2008-06-09 12:23:15 följande:
    Hrmm.. i strl 110 fick jag en rosa långärmad Småfolk-tröja med katter i strl 110/116. I strl 129 fick jag en långärmad Lollopard-klänning (nypris 399 kr!). I strl 134/140 fick jag ett randigt Halternecklinne från Hugin & Mugin och en randig ärmlös klänning av okänt märke. Nöjd!
    Låter ju jättebra..
    Jag ahr oxå beställt hemliga paket, som jag väntar på... De har inte sett min betalning så det dröjer väl.. Men har inte fått något svar sen jag skrev att jag hade "direktbetalat"..
    Jag har betällt ett i 86 o ett i 92.. *längtar*
  • Smileycat
    belladona skrev 2008-06-09 12:36:04 följande:
    varsågod
    Den var ännu finare i färgen än vad jag hade trott, den bara lyser ju..
    NU längar jag efter att få använda den.. Tyvärr så kommer det ju att dröja lääänge, då jag är i v.12 bara...
    Menmen, den som väntar på något gott...
  • Smileycat

Nu har jag iaf fått svar från mineunger.dk de att frakten till Sverige kostar 78kr, inte sååå farligt om man beställer mycket.. Eller?

Nä nu ska jag ge mig iväg, ska hämta lillskruttan på dagis..

• Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2008-06-09 22:27:34 följande:
    hittade den på minpluddevutt på rea och så tog jag den matchande sjaletten med "skärm". Hoppas den också är stor i storleken som hatten...(har den i 9-12mån. till Maia)Klänningen tog jag 92 i. Hon har 86 i den gröna och den sitter perfekt.
    Jag har ju köpt den "retro-blommiga" Kikkid dräkten därifrån nu, det var ju nedsatt ganska bra..
    Så nu har jag den med matchande solhatt..
    Bara längtar efter att Ebba ska få ha den, men ska nog vänta till midsommar, om jag kan hålla mig!
    Hennes kusin ville pröva den i dag, visade den och sen så "tjatade" han till sig o pröva.. Han kände sig sååå fin, det märktes..
  • Smileycat
    lillronya skrev 2008-06-09 23:38:05 följande:
    Somnade ni allihopa nu?
    Jag är iaf här ett litet tag till..
    Spökar du eller har du oxå gått o lagt dig??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10