Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej, Är "nyfrälst" i danska barnkläder så jag har varit här inne och läst en del den sista tiden. Trevlig läsning! Dessutom måste jag säga att era barn är SÅ fina i alla härliga kläder!

Nu är jag på jakt efter en Ida T anorak med hajar - vet att jag sett den på någon sida men kommer inte ihåg var... så jag tänkte nu be er om hjälp... Såg att några av er själva köpt denna anorak så ni kanske kan berätta var ni hittade dessa?

Tack på förhand!

• Mitt livs lycka

Tack för alla välkomnanden! Trevligt att vara här!

Ja, det här med danska barnkläder är verkligen beroendeframkallande!! Kan sitta i timmar här på nätet och leta/titta på härliga barnkläder! :-0

Ska nog börja att skriva upp var jag ser de olika plaggen när jag är ute på nätet så att det inte blir som nu: att jag sett anoraken någonstans men inte kommer ihåg var!

En fråga:
    Är det någon av er som vet hur Ida T:s Lobster-tryck är i färgen? Jag tycker nämligen att det trycket är roligt men vet inte om det är lite för "tjejigt" i färgen? Jag har ju en liten kille... Kan man sätta på honom färgen korall??

• Mitt livs lycka

Nu har jag hittat anoraken hos Krumelur och Freshmilk! Hmm, vilken storlek ska man ta? Hur är storlekarna? Och hur tjock är den, vilken årstid är den bäst lämpad för???

Om någon vet var man mer kan hitta Ida T:s hajanorak så tar jag gärna emot info!

• Mitt livs lycka
    Nika skrev 2008-08-01 09:37:17 följande:
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-01 08:54:15 följande:
    Välkommen hit!Krumelur har rea på IdaT:s annorak med hajar. Tyvärr bara kvar i st 92. Sedan hade de hajjackan i 74 och 80 också tror jag...kika där!
    Tack! Såg precis det!
  • Mitt livs lycka

Någon som vet var jag kan hitta MOLO:s eskimåprint?

Vill ha men jag har inte sett den någonstans (förutom hos Ziggys i England men då var "min" storlek slut...)

Är intresserad av body-/playsuiten, bodyn eller byxorna...

• Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2008-08-05 20:41:05 följande:
      När var det nu dom nya lurvarna skulle komma? O vilka färger var det?
    Var inne i en butik som säljer MOLO igår och pratade med ägarinnan och hon sa att lurvisarna troligtvis kommer i nästa vecka som senast. Glömde dock fråga i vilka färger de kommer i...
  • Mitt livs lycka
    gosmamman skrev 2008-08-05 21:41:01 följande:
    Är det bara för mig som fl krånglar?
    Jag blir utkastad från FL stundvis... Jätteirriterande... Så var det igår också...
  • Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2008-08-05 20:41:05 följande:
      När var det nu dom nya lurvarna skulle komma? O vilka färger var det?
    Kom på att jag kan ju titta i den lilla katalogen med Molos höstkollektion jag tog igår när jag var i butiken som säljer Molo. I katalogen är det en bild på en lurvoverall och den är turkos med gula band/kanter. Sen är finns det bild på lurvjackor och de är i färgerna grön med svarta band/kanter. (För baby)
  • Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2008-08-05 22:00:30 följande:
    se ovan
    Hänger inte med i svängarna här märker jag! Ni har ju redan koll på färgerna på lurvisarn!!
  • Mitt livs lycka
    Duntoffla skrev 2008-08-05 22:08:22 följande:
    Haha...här går det undan!
    Ja, verkligen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10