Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Själv står jag och velar mellan att köpa en "lurvis"overall eller den svarta babyoverallen "Holden".

Vad skulle ni ha köpt? Jag har en son som nu är 5 månader så han kommer ju i stort sett enbart att ligga i vagnen i vinter. Och vintrarna blir ju inte speciellt kalla här i Stockholm...

*velar*

• Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2008-08-05 22:22:53 följande:
    Ja, det räcker ju säkert med en lurvis men jag är lite småkär i Holden-overallen... Men det är kanske onödigt att köpa en Holden. Att det ska vara så svårt att välja! Önskar jag kunde köpa båda men det är ju verkligen onödigt!
  • Mitt livs lycka

Oj, ja, FL verkar inte må så bra!!

• Mitt livs lycka

Hmm, verkar som det får bli en lurvis... fast mitt hjärta klappar lite snabbare för Holden-overallen, det måste jag erkänna...

Min sambo är dessutom inte så förtjust i lurvisarna, han gillade också Holden-overallen bättre även om han också tyckte att den nog är lite för tjock eftersom vår son kommer att vara "vagnburen" den här vintern...

*suck* vilka problem man har!

• Mitt livs lycka

Oj, det där var inte meningen! Skickade iväg meddelandet (meddelandena!) innan jag var klar! Trött....

Skulle fråga om någon vet vad som hänt med Phunky Cool-sidan? Kommer den inte att öppna igen?

• Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2008-08-11 09:01:00 följande:
    GodmorgonButiken är nerlagd, innehavaren blev sjuk och med flera barn och barn på väg så omprioriterade hon och bestämde sej för att lägga ner shopen.
    Vad synd att hon var tvungen att lägga ner men det är klart att man i det läget omprioriterar! Då vet jag. TACK!
  • Mitt livs lycka

BTW:

Var inte speciellt förtjust i MOLOS rymdprint när det kom men nu har det växt till sig och jag tror jag har bestämt mig för att köpa bodyn!

Vad tror ni om dessa matchningar?

www.matadorkids.se/index.php&productId=2258

www.matadorkids.se/index.php&productId=2300

(på vissa sidor skriver dem att ovanstående body är blå/turkos-randig men på andra sidor skriver dem att den är lila/turkos-randig. Någon som vet vilken färg den är i verkligheten?)

www.matadorkids.se/index.php&productId=2285a

Tror ni att dessa bodies blir fina tillsammans med den här byxan?

• Mitt livs lycka

vad konstigt att länken inte funkade... testar igen.

www.matadorkids.se/index.php&productId=2285

men det är inte den randiga byxan utan en stjärnbyxa (blå med stjärnor och gula muddar. den heter Sonny).

tror ni den funkar med den randiga bodyn oxå?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10