Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

tack tack tack =)

loveliva skrev 2008-06-02 22:09:39 följande:
    Hahaha vad många som ville hjälpa till att klistra in karmasus fina bild
  • karmasus

Buttelina, stora killen i bildtråden! Sötis!

• karmasus

150 danska kronor

Norden & øvrige Europa excl. Grønland: Fast pris på 150 DKK. Er købesummen over 1800 DKK sendes der fragtfrit.

gosmamman skrev 2008-06-15 22:18:14 följande:
    www.froekenblaa.dk/Nån som kan hjälpa mig att hitta frakt kostnaden???? Jag blir galen på danska sidor, man hittar ju inget.
  • karmasus

De skickar säkert som paket. Maila och fråga om de inte kan skicka som brev.

gosmamman skrev 2008-06-15 22:24:21 följande:
    NÄÄÄÄ, fy fan vad dyrt. Då är det bara att släppa dom , då kvittar det ju att det var rea och allt.Dom hade ju brun/vit randiga och orange/rosa randiga i stl 92, jag går nog nästan sönder och tappade all shopping sug.Sverige tar ju aldrig så dyrt till utlandet ju, varför ska dom va så dyra
  • karmasus

Jag kommer shoppa!! Go for it!

Angelinah skrev 2008-06-17 22:07:42 följande:
    JJo min dröm är egen dansk butik   Gubben säger absolut ja, det är ju svårt med 4 barn och två egna företag och utan släkt som ställer upp.. Men jag SKA en dag ha en.. Det är dags att jag gör det jag vill... Livet är för kort för att kastas bort.. Å jag VILL verkligen detta
  • karmasus

Jag har shoppat på luckylittleme och ska fiska upp det i butiken. Tänker betala när jag kommer dit.

• karmasus

nu har jag varit i butiken luckylittleme! Fanns inget på 50% så deras reanedräkning är ganska bra =)

Annars är det 30 eller 40 på allt i butiken.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10