Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

OT men någon som är intresserad av Nova star jeans för 50% rabatt?

Det finns bara 1 par kvar --- storlek 92 om någon vill hugga dem. (denna modell: www.toddler.se/sv/article/974/baggy_xl_denim_...)

Ring dit så fixar de det! URTREVLIGA!

Jag har precis köpt ett par till snäckan =)

• karmasus

=)
    JApp!

försöker hänga med, men det är svårt... hehe

• karmasus

fina klänningar =) Kanske dem som din mamma kommenterade "sååå fina" ?

Angelinah skrev 2008-06-27 20:57:35 följande:
    Nu har jag en svår fråga..Vi har begravning den 8:e för mamma.. Vet inte alls vad barnen och jag ska ha på oss.. Mamma va inte en stel person av kostym typ så hon skulle absolut inte velat ha helsvart eller sånt..Hennes garderob bestod av plottriga mönster i massa olika färger *älskade tokiga mamma*Nån som har nåt tips? Sonen kommer vägra blommor och mönster så han får ta en skjorta och byxor bara.. men vi tjejer... VAD ska vi ha på oss???
  • karmasus

finns massor med veourisar på Lindex vid Gustaf

Det finns massor med

Lourdes skrev 2008-06-27 21:43:57 följande:
  • karmasus

köp dem på nätet.. tror de ligger ute på lindex.se redan
    J essica skrev 2008-06-27 21:51:38 följande:

Jag vill oxå ha Velourisa ju! Varför ska man bo i en håla där allt kommer så sent
  • karmasus

sorry.. insåg inte att de redan är slut!

karmasus skrev 2008-06-27 21:52:32 följande:
    köp dem på nätet.. tror de ligger ute på lindex.se redanJ essica skrev 2008-06-27 21:51:38 följande:
  • karmasus

KOlla tradera. Det finns massor med nytt av Småfolk där. Maila och fråga någon av dem som säljer massor så kanske de har på lager. Jag har köpt några gobitar den vägen =)

Plummy skrev 2008-07-03 22:03:11 följande:
    Har frågat tidigare, men frågar igen.. Någon som vet om denna body reas någonstans??www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10