• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag håller med angånede 1klass frakt. 69 kronor är mycket. Kanske inte om de skickar andra saker än kläder, men då kunde det ju vara olika frakt för olika saker. Jag betalar också upp till 29, men börjar sen tveka. Dock vet jag ju att fraktfritt är "dyrt" för shopparna, men upp till 29 kr känns ok.

• Helle
    ängeln83 skrev 2008-07-06 20:51:11 följande:
    Någon här som har solskydds kepsen ifrån Mala?
    God afton!

Jag har till sonen (den äldste av dem ).
  • Helle
    ängeln83 skrev 2008-07-06 21:03:46 följande:
    Hur är dom i storlek?Funderar på om jag ska köpa 1:an eller 2:an till Liam.
    Jag tycker de är ganska lika i storlek. Min kille har storlek 50 på sitt huvud och han kan ha båda. Eftersom man kan dra åt där bak så fungerar det jättebra. Hur stort huvud har din grabb? Storlek 1 ska passa ca 1-2 år. Min kille är 2 år.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2008-07-06 21:07:39 följande:
    Sist vi mätte för typ 1 månad sen hade han 48, då kanske det inte spelar nån större roll vilken man väljer då.
    Det är ju möjligt att storlek 1 sitter lite bättre. 2 cm runt huvudet är ju en del, men eftersom man kan dra åt i bak så kanske det fungerar med vilken som. Man får väl vinkla upp kepsen i fram lite om den kommer för långt ner mot ögonen.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2008-07-06 21:12:18 följande:
    Det blev 2:an ialla fall, hittade den på rea och det var den enda storleken som fanns, hoppas den funkar.
    Då får vi hoppas att den passar. Annars hör du bara av dig
  • Helle
    ängeln83 skrev 2008-07-06 21:15:32 följande:
    Hoppas det, annars vet jag vart du finns
    Svårt att komma undan
  • Helle
    ängeln83 skrev 2008-07-06 21:16:45 följande:
    Det är ju det Vilken färg har du?
    Också gul!
  • Helle

Hej alla Molo-fans

Jag beställde från Smallkids den 1 juli och inget har kommit än. I o f sig "bara" sex dagar sen, men ändå. Sonens tröja skulle komma väl till pass i detta regnande. Hur länge brukar det ta?

• Helle
    Incommunicado skrev 2008-07-07 14:19:57 följande:
    låter som lång tid men det är rea o semestertider -  maila o fråga.
    Jag gick in och spanade på deras sida efter att jag skrivit här och de hade gjort ett inlägg om att det skulle ta lite längre tid under sommaren så jag får tåla mig. Är nog bara vädret som tråkar ut mig och gör att jag vill ha paket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10