• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-07 08:49:37 följande:
    Hoppas ni får en trevlig shopping runda O jag är SÅ avis på alla er som bor nära varandra och kan träffas och shoppa.Man kanske borde flytta
    Var bor du? Jag har heller inga shoppingkompisar här
  • Helle
    ängeln83 skrev 2008-08-07 08:55:03 följande:
    Jag bor några mil utanför Jönköping, du då?
    Örebro. Så då kan inte vi heller shoppa.. blir kanske liite långt.
  • Helle
    Lourdes skrev 2008-08-07 09:07:55 följande:
    Oj, texten kom inte med
    Ahh, tack. Då måste jag ta mig till BomBom, om det verkar finnas nåt kvar vill säga?
    Var ligger David design och Miloii. Hittar typ ingenstans men syrran kan nog hitta om jag vet var det är?
  • Helle
    Buttelina skrev 2008-08-07 16:45:45 följande:
    ja, en del grejer var SJUKT billiga! veloursuitsen tex var det 50% rabatt på + att det var ta 5 betala för 3 på all rea
    Ahh, nu blir jag ännu mer sugen. Fannst det någonting kvar att shoppa nu när du varit där ? Ska dit imorgon om jag hinner. Besökte Ajabaja och Harmoni idag men vad trångt det var. Inga ställen man ska ha vagnen med sig på direkt.
  • Helle

Mycket fint i BT.

Duntoffla: fiin body. Den skulle jag också vilja komma över på Tradera

• Helle

Kikar in från Skåne. Åhh, idag har jag sett så mycket snyggt på mässan och därefter besökt BomBom och Lollopard. Man måste ju va helt skadad

Nu vet jag också att jag måste köpa mitt första Molo-print. Space-bodyn var ju hur fin som helst i verkligheten

• Helle
    isold2003 skrev 2008-08-08 20:02:47 följande:
    Vad roligt att se alla nyheter på mässan! Har du inga Moloplagg innan? Oj oj oj, verkligen på tiden
    En endaste heldräkt bara, men den har jag inte börjat använda än Det lär nog dock bli fler framöver Det är nog alla här inne som påverkar
  • Helle
    J esssica skrev 2008-08-08 20:12:35 följande:
    Vet du om cacau har fått in molos höstnyheter?
    Har ingen aning. Har inte varit där sen rean. Men jag tror att de skulle få in Molo i a f. De har ju haft lite olika olika säsonger.
    Duntoffla skrev 2008-08-08 20:17:48 följande:
    Kikar in efter en god middag med toast och löjrom och sen kalvfilé med rostad potatis, kantareller och tryffelsky. *mumma* Ibland är det bra att ha en matintresserad sambo Imorgon är det äntligen Lars Winnerbäck. Kul med konsert. Hoppas bara man slipper regnet. Ängeln- vet du om den bruna lurven kommer att komma i jacka?  Kul med mässor och förhandstittar! Va? Har du ingen Molo sen förut? Galna kvinna!!
    jag har haft lite svårt för printen, men nu den här kollektionen gillar jag massor
  • Helle

God kväll!

Är nu hemma efter min mäss-tripp till Köpenhamn och mys hos syster. Det gick jättebra att ha med Gustav på mässan, men var tusen gånger lättare på lördagen då min syster var med och tog hand om honom hela tiden.

Ska försöka hitta lite långärmade tröjor till sonen att ha på dagis i höst, gärna en blandning med nya och rea-tröjor.

Sen måste jag shoppa till mig själv också. Sååå trist. Måste hitta nån topp att ha till en vit linnekjol på bröllop nästa helg. Känns jobbigt när inget passar. Varför rasar inte all gravkilo av mig lätt som en plätt?

Superfina barn i BT. Ingen nämnd, ingen glömd.

• Helle

Tjolabolla: Så många fina kombos. Nu blev jag riktigt inspirerad.

Så var kan man hitta de randiga byxorna (ja, allihop) från storlek 98 och uppåt?

Space-tröjan, finns den i större storlek utan randiga ärmar? Var? Vill så gärna kolla på den innan jag bestämmer mig för vilken.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10