Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mycket fint i BT.
Duntoffla: fiin body. Den skulle jag också vilja komma över på Tradera
Kikar in från Skåne. Åhh, idag har jag sett så mycket snyggt på mässan och därefter besökt BomBom och Lollopard. Man måste ju va helt skadad
Nu vet jag också att jag måste köpa mitt första Molo-print. Space-bodyn var ju hur fin som helst i verkligheten
God kväll!
Är nu hemma efter min mäss-tripp till Köpenhamn och mys hos syster. Det gick jättebra att ha med Gustav på mässan, men var tusen gånger lättare på lördagen då min syster var med och tog hand om honom hela tiden.
Ska försöka hitta lite långärmade tröjor till sonen att ha på dagis i höst, gärna en blandning med nya och rea-tröjor.
Sen måste jag shoppa till mig själv också. Sååå trist. Måste hitta nån topp att ha till en vit linnekjol på bröllop nästa helg. Känns jobbigt när inget passar. Varför rasar inte all gravkilo av mig lätt som en plätt?
Superfina barn i BT. Ingen nämnd, ingen glömd.
Tjolabolla: Så många fina kombos. Nu blev jag riktigt inspirerad.
Så var kan man hitta de randiga byxorna (ja, allihop) från storlek 98 och uppåt?
Space-tröjan, finns den i större storlek utan randiga ärmar? Var? Vill så gärna kolla på den innan jag bestämmer mig för vilken.