-
thats a thouht.........*jag kan inte sluta garva*Buttelina skrev 2008-06-12 19:58:20 följande:haha, eller hur och sen vilken kille vill stoppa den i munnen på homer liksom
-
Ängeln: Jag har stortösens fotavtryck på skuldran + namn, ska göra bebbens också. Har ett fotavtryck sen hon var liten som ligger och väntar.
Jag ringde min tatuerare i feb men han hade bokningsstop till maj så jag har inte kommit för mig att ringa sen men måste ta tag i det så jag får båda fossingarna -
Tror ni bebben kan ha 74/80 i en småfolks tröja??? hon är 81cm lång och väger ca 11,5
-
Jo den är fejk, den ser glansig ut. Och ingen tatuerare skulle tatuera en sån liten, ingen svensk iaf.ängeln83 skrev 2008-06-12 20:07:56 följande:Usch, hoppas verkligen detta är fejk.www.checkoutmyink.com/assets/photos/0031/0981...
-
Jag har en köpare på vagnen nu men ska betala pengar till min mamma som jag lånade till att köpa den. Jag får 1300 kvar och jag är såååååå sugen att shoppa, ni anar inte.
Men man kanske borde spara till en liten semester tripp, det är ju lite knapert här just nu.
Ska shoppa nånting nått plagg var iaf men då vill jag att det ska vara ngt jag VERKLIGEN vill ha.
Helst vill jag ha småfolk men får lite mer för pengarna om jag köper katvig, men min kärlek till småfolk sitter ju i benmärgen. -
Jag kan fösöka fixa en bild med självutlösaren.ängeln83 skrev 2008-06-12 20:07:29 följande:Har du ingen bild?Ojdå, fast det är väl många som vill göra nu innan sommaren kan jag tänka mej.En kompis till sambon är tatuerare, hur duktig som helst, och billig
Ja han som tatuerar mig är en gammal barndoms pojkvän och senare godvän så jag bet 300 för den -
ängeln83 skrev 2008-06-12 20:20:10 följande:Det borde hon nog kunna ha, jag har ju köpt både 74/80 och 86/92 till skrutt, han är 86 cm lång och väger 10,3.Då måste det ju fungera, fast det är ju långärmad jag ska ha. är dom lika stora/små som t-shirtarna i strl??ängeln83 skrev 2008-06-12 20:21:29 följande:Här är skrutt i 74/80o 86/92
-
Det var inte lätt att få en bra bild på sin egen rygg men den får duga. Både foten och texten är mycket tydligare i verkligheten. -
det låter som ett bra beslutängeln83 skrev 2008-06-12 21:04:03 följande:Ååå va fin Det får absolut bli ett fot avtryck här också.
.
Jag är sugen på den rosa med massa elefanter och gula kantband på est. Till storasyster så vill jag ha den som thea har i BT -
Underbart, jag skulle också behöva gå till frissan men när man bara har långt rakt hår så skjutar jag bara på det.jompa skrev 2008-06-12 21:03:06 följande:Hej tjejerNåt jag missat? Sitter nyfrissad i soffan efter en timmes läggning av M.Tofflan: Du som träffat mig, just nu är jag rakhårig, stor skillnad mot krullet man brukar ha