Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-13 22:43:33 följande:
    Gokväll i tråden!!Händer det nåt skoj idag?Nu har vi varit på studentfiande och kikat på den lilla söta bebisen. De blev jätteglada för uttrarna!
    Gokväll, vilken bra dag ni haft.

Själv ska jag knoppa nu, natti natti.
  • gosmamman
    Ullis 10 skrev 2008-06-14 21:14:05 följande:
    Tänkte att ngn av er danskspec. kan bekräfta mina misstankar om att Katvigs velourjacka grön/turkos, skär sig rejält med den turkosa velourbyxan?
    om jag tänker på rätt byxa så kan det nog stämma
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:21:37 följande:
    Angelinah hade byxorna tidigare... men jag vet inte om hon har bild på dem... Du kan ju kolla
    ok, tack
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:21:37 följande:
    Angelinah hade byxorna tidigare... men jag vet inte om hon har bild på dem... Du kan ju kolla
    Dom fanns bara på bild utan Ida i. Men det var trevligt att kika på Ida sötisen igen, känns som det var evigheter sen man såg solstrålen i BT.
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:35:15 följande:
    Ok! Jag vet att hon sålde dem, men minns inte om det var för att de inte passade el vad det va. (Ngn annan kanske har bättre minne)Du spökar!
    ja det gör jag visst, såg inte det
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:35:15 följande:
    Ok! Jag vet att hon sålde dem, men minns inte om det var för att de inte passade el vad det va. (Ngn annan kanske har bättre minne)Du spökar!
    de kan nog ha varit konatiga i modellen för jag tycker de ser liiite skumma ut.
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-06-14 21:40:41 följande:
    de kan nog ha varit konatiga i modellen för jag tycker de ser liiite skumma ut.
    kan inte stava idag, KONSTIGA i modellen så klart.
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:42:47 följande:
    håller med! Sådär passform...
    Eller hur
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-14 21:48:55 följande:
    Jag har dom grön/grön randiga åt Milo. Finns på bild nånstans i galleriet. Tycker dom sitter bra på, men att det blir lite klumpigt med hängselbyxor i velour. Dom är lite för tjocka för det liksom...
    Jag har ju hängselbyxor i velour fr me&i (prickiga) och jag tok älskar dom och skulle göra allt för att få tag i ett par i strl 86/92 men det verkar omöjligt så nu söker jag efter ett substitut till dom.
  • gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-06-14 21:44:26 följande:
    jag tycker de har jättebra passform
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:45:19 följande:
    jag har ju inte sett dem på så jag går bara på bilden...
    samma här
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10