• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-06-24 22:52:59 följande:
    Åh.. god kväll tjejer!Härliga bilder ... åh vad ska jag shoppa till killen i present?Jag sitter och dricker vin nu är på mitt tredje glas tror jag det va gott Men det är läggdags nu snart så men skulle bara kika in och säga HEJ !
    Godkväll!
    Vad gott med vin! Hittade du jeans till Isak?
    Hittar du nåt annat kul till Isak? Så svårt med presenter... Tänk att dom blir 3 nu våra små..
  • Preggi
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 22:59:13 följande:
    Knappen i halsen följde med upp från tyget då jag knäppte upp den. Och nu har jag kommit på att verktygen kanske är finare. Med prickarna kan barnen dock matcha varandra då tösen har en sådan t-shirt.
    Köp båda! Dom är ju fina båda två..
    I vilka butiker var det rea på NS?
    CamillaJ skrev 2008-06-24 23:02:29 följande:
    God kväll!Åh nej hitta inget så less på att!Vet inte alls.Oh ja det är riktigt gott! Börja få smak på att nu med lagom till läggdags haha!
    Då kommer du säkert sova gott.. Säg till om du kommer på nån bra present. Jag har inga ideér alls.. Fast jag har ju en vecka till på mig..
    Duntoffla skrev 2008-06-24 23:02:45 följande:
    Go natt tjejer!Kudden ropar...
    Gonatt!
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-06-24 23:07:54 följande:
    Preggi-Ja jag lovar!Ska köpa ett flygplan iaf och måste hitta snygga jeans.. hmmm
    Jag funderar på att köpa nåt stort dockhus. Men risken är ju att Matilda river allt.. Ska se om jag kan hitta nåt tåligt.. Så svårt...
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-06-24 23:18:12 följande:
    Vi köpte ett stort i trä på ellos eller jotex. Det var visserligen några år sen,men det finns kanske fortfarande?Väldigt uppskattat fortfarande.
    Är den stor som en liten bokhylla?
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-06-24 23:25:48 följande:
    Ja precis. Det är som en bokhylla med tak.
    Den har vi med.. I Matildas rum..
    loveliva skrev 2008-06-24 23:22:53 följande:
    NU har jag iaf shoppat färdigt för den här månaden, nu väntar jag på 4 katvig velourjackor & 2 regnjackor Tur att det snart är ny månad Preggi- Toddler & Hippokids har rea på Nova Star
    Hur många % rea är det på hippokids?
    Jag hade ju egentligen shoppat färdigt för den här månden jag med..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-24 23:45:01 följande:
    smsa gärna imorgon när du är där om det är ok... jag har lite shoppingångest nu försöker ha ett köpstopp  tills på torsdag
    Vad duktig du är! Jag försöker jag med och har faktiskt för första gången på bra länge inte köpt nånting idag. *duktig*

Sitter och suktar efter katvigs velourjacka till nån av tjejerna, eller kanske båda. Känns svår motiverat..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-24 23:55:20 följande:
    visst är jag duktig har dina töser några velourjackor? några stycken var är ett måste
    Ja, det är ju det  och dom har faktiskt ingen..*skäms*  Nästan så jag faktiskt måste köpa varsin åt dom idag.. Hmm det är ju rea.. Ska jag? Vilken färg?
  • Preggi

Butte, här sitter jag och skäms nu. Funderar på om jag ska bryta mitt köpstopp. Jag har ju pengar kvar... Vart finns dom på rea nu förutom hippkids. Vilken strl har du till barnen? Känns bra att man inte ens kan hålla sig en dag från att shoppa.

Hehe, Hej jag heter Therese jag är AKM

• Preggi

Nu hittade jag inga velour till tjejerna i samma butik.. Trött är jag med så jag får sova nu så jag orkar shoppa imorgon..

Då kan jag ju fira att jag inte köpte nåt idag..

Godnatt allihop

• Preggi

Goddag!

Vilken strl på Nova Star kjol till 3 åring tror ni? Hon har 92 på deras byxor och dom är lagom. Vet inte om jag ska ta 92 el 98?

Katvig velour är på ingång till oss.. Kunde inte hålla mig ifrån köpknappen igår...

CamillaJ skrev 2008-06-25 11:34:03 följande:
    Hur är WCT jackorna i storlek???
    Jag tycker de är lite stora
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10