• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-03 22:18:13 följande:
    åhh det gör sååå ont i mig att skiljas från cupid kläderna! VARFÖR har jag så mycket känslor för vissa kläder? Helt galet ju
    hehe, vissa kläder? Jag säljer ingenting... Men måste börja snart vi har inte plats för alla kläder här.. Har bara sålt enstaka plagg än och tänker ofta på dom. Om dom har det bra och så.. hehe
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-03 22:21:33 följande:
    haha www.babydeluxe.dk/product.asp&su...här är isbjörnarna
    Tack! Hmm, den var helt ok men jag gillade inte alls fickan på.
    Spaceprintet tilltalar mig mest hittills av dom jag sett..
    Vi har inte så mkt molo men vissa av tröjorna i 92 är för små för P så köpte jag en tröja i 98 och den drunknar hon i...
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-06 21:58:19 följande:
    God kväll tjejer.. har precis kollat på filmen som var på kanal 5 ..åh massa tårar blev det *Huuuaaa..* Snyft! Igår var jag på 40 års fest jätte skoj, lite mycket vin bara haha.. men det va jätte kul!! Preggi- Åh!!! Va fina dom är dina tjejer och grattis till F på 3 års dagen såklart... hurra! Dom är helt underbara. Nu ska jag kika runt lite blev rätt shopping sugen när jag såg Preggis fina flickor
    Godkväll!

Vi har köpt Wii och har spelat lite nu på kvällen. Det var ju jobbigt..
    Tack! Tänk att hon har blivit 3 år redan.. Så söt, imorse sa jag att för 3 år sen låg du i min mage. Nej, mamma sa hon jag låg inne i min säng i mitt rum..
    Vad ska du shoppa för kul? NS sand sitter helt perfekt på Flippis. Är så sugen på dom till Matilda med..

På tal om suits har vi några som pyjamas nu. Jag slutade med suit när Matilda var runt året och började gå. Sommarsuit har hon ju iofs det tycker jag är fint..
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-06 22:33:25 följande:
    Ja här är det ju redan gjort
    Men det blev ju jättefint! Jag kommer nog att göra en till jag med om ett tag. Måste bara komma på exakt hur jag vill ha den.
    Jag ska inte shoppa mer nu. (Vi får se hur det går)  Har massor som ligger med lappen kvar som inte ens är provade än. Och imorgon kommer det ett molo set till Matilda jag fyndat på rea.
    Ska nog köpa lite molonyheter sen men nu ska vi ha semester med.
    Vad är du ute efter?
  • Preggi
    Tack Duntoffla, det kan ju komma så sjukt sköna kommentarer från de små.. Verkligen härlig ålder nu..
  • Preggi
    CamillaJ, jag gillade inte heller dom där katvig tröjorna först när dom kom men nu tycker jag att dom är jättefina!! Blev jättebra till Nova star.
    Jag älskar nya kläder jag med men det går inte att byta om så ofta på Flippis nu för hon är trött på mig och alla kläder. Men imorgon ska jag försöka få på henne rosavita katvig setet jag inte testat på än. Varje gång hon ska ha på kläder ber hon om Hello Kitty.. Inte så kul... Jag trodde vi passerat den perioden..
  • Preggi
    jompa skrev 2008-07-07 20:12:38 följande:
    Preggi: Så fina tjejer du har och fina kläder har de på sig oxå
    Tack! Så skönt att ha lite nya fina kläder en sån här regning tråkig dag...
    nikki2006 skrev 2008-07-07 20:19:40 följande:
    Preggi superfina kläder och jätte fina barn
    Tack så mkt!
    Jen80 skrev 2008-07-07 20:28:39 följande:
    Har ff inte blivit nån mer rea-shopping och jag MÅSTE ha Katvig leggings (rosa/vita) då hennes 62:or börjar bli lite tighta i midjan ). Nån som vet vart man kan hitta dem? Gärna så billigt som möjligt och fraktfritt . Vill hitta några tröjor till sönerna också och nån body till Ava...
    Jag har nyligen köpt rosavita på kl kids det var rea och fraktfritt

Sitter och är sugen på nåt nytt molo men vet inte vad.
  • Preggi
    loveliva skrev 2008-07-07 21:02:52 följande:
    PreggiJättefina bilder i bt  Katvigs rosa/vita är sååå fint! Och Molos poetry
    Tack! Javisst är dom.. Har faktiskt inte varit så förtjust i poetry innan så slank det med nu på rean och jag är kär.. Dom är redan tvättade och hänger på tork till imorgon igen..
    Håller tummarna att byxornas gröna färg kommer matcha nåt av de nya printen..
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:40:43 följande:
    Funderar på Poetry-tröjan på KlKids. Funderar på vad man kan ha för byxor till den. Frågan är om det blir för mycket med randiga Katvig-leggings eftersom armarna är prickiga. Lindex ljusrosa velourisar funkar ju säkert om de finns kvar. Men annars? bodyn är ju så fin och passar bra till Katvigs byxor.
    Jag fick hem min poetry tröja från klkids idag. Så fin! Visste inte heller vad jag skulle matcha med så jag köpte till de gröna byxorna med vita prickar och rosa muddar. Det blev bra men snudd på pyjamasvarning. Men det gör inget för det är sååå fint! Och billigt blev det ju med..

Lourdes, JAg kommer inte in på din sida och kan inte svara på inlägget men katvigen kommer från kl kids och spojl.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10