Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-06-25 23:41:52 följande:
    Men nya byxorna är helt ok då eller? Snörning i midjan låter ju bra till min småttingar
    ja dom är ok, men jag gillar ju katvigs breda benslut, lite annorlunda... nu kommer katvig mer se ut som typ lindex eller nått..
    mortillsju skrev 2008-06-25 23:40:44 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 23:41:31 följande:
    Då måste väl jag oxå bli gnagare.....Nej, nu är det sovadags! God natt på er
    ja, det får du bli fast ni kanske gillar dom när dom kommer
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-25 23:42:25 följande:
    Måste de ändra allt? *mutter* Det var bättre förr Älskar ju brallorna med just för att de har fickor och raka ben
    jag också! älskar modellen på katvigs byxor
    loveliva skrev 2008-06-25 23:43:43 följande:
    Men åhhhhhhhh, ska jag behöva sitta uppe i natt också för dessa byxorna nu dååååå!
  • Buttelina
    Lourdes skrev 2008-06-25 23:44:43 följande:
    Sov gott tjejer! Ok ni som skall shoppa i Malmö i morgon, shop til you drop
    i will sov gott!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-25 23:48:04 följande:
    Ja, de är supersnygga! Har du förresten den grön/röda velouren? Är lite osäker på om min kis skulle passa i den. Skulle vilja ha jacka i mint/deep mint (eller vad den heter) blå/blå, kanske en ny vit/brun och en röd/lila och en orange/vanilj...och kanske några fler brallor
    inte lite du vill ha den grön röda velouren har jag inte köpt för jag tyckte inte sååå mycket om den plus att den var svårmatchad.. jag skulle vilja ha en orangeröd jacka och byxa till lillebror, samt en helgul jacka och byxa...
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-26 20:42:26 följande:
    Hej på er!Jag hittade både till och från Malmö!Haft en trevlig dag med tjollabolla, buttelina och lina med liten. Tack för idag, tjejer!Nu ska jag titta vad jag köpt och greja lite. Återkommer senare.
    tack själv så skoj det var!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-26 21:23:01 följande:
    Aha, danmark!Butte- fina kläder i BT! Inte mer? *förvånad*
    inte mer?? tror du jag är helt shopping galen eller
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-06-26 21:24:40 följande:
    Tillbaka från affären med Fazer blå..Jompa, jättefina inköp! Är lite avis på NS byxorna Älskar den delfin t-shirten också, underbar färg!Butte, så mkt fint! Bia har sånt härligt smile, hela han ser verkligen glad ut! Museijärnvägen i Mariefred är det, smalspårig järnväg med ånglok.
    han är nästan alltid glad, förutom när han är hungrig
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-26 21:23:01 följande:
    Aha, danmark!Butte- fina kläder i BT! Inte mer? *förvånad*
    fast jag köpte ju 7 byxor på lindex också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10