Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-25 12:58:26 följande:
    Hooohhh, jag blir alldeles prillig. Ringde nyss mitt lindex och dom hade inte fått in några. Snacka om besviken, jag var beredd att kasta mig in i bilen direkt bebben vaknar.Fan att jag inte kollade igår när jag var i västerås.
    ja, visst ser dom fina ut de finns i orenge gråmelerad och brunt. jag har lagt undan 6 par orange till mina barn
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-06-25 13:00:20 följande:
    Bebben behöver nya i typ alla färger för hennes i 80 börjar bli små. Orange blir det till båda barnen, brun till bebben (storasyste kan ff ha sina bruna) men grått vet jag inte om jag vill ha faktiskt. Jag vill också ha rosa, lila, svart och kanske grön.
    åhh jag skulle vilja ha, gröna, limegröna turkosa mm mm
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-25 13:01:20 följande:
    Ja alla andra pyjamaser får jag nästan rysningar av, massa mönster av nalle puh eller nåt sånt. Gillar inte.Sonen sover i linnen från Molo, Hollys bla och sen vanliga enkla boxerkallingar.
    ja, dom är inte roliga! isabel sover nästan alltid naken hon vill inte ha kläder på sig när hon ska sova... billigt men tråkigt
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-25 13:05:41 följande:
    Jag meeeee Dom kunde väl gjort i lite somrigare färger.
    ja lite sommar mysiga fast de är väl tänkta som höst byxor...
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-25 13:05:41 följande:
    Jag meeeee Dom kunde väl gjort i lite somrigare färger.
    ja lite sommar mysiga fast de är väl tänkta som höst byxor...
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-06-25 13:05:47 följande:
    Det var ju ett par stycken! Liknar de oranga de oranga som finns på baby? *funderar på å åka till Lindex*
    ja 3 var ju för lite för jag har ju två barn vet faktiskt inte angående färgen. jag gick efter bilden i lindex tråden... tyckte de såg fina ut
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-25 13:08:17 följande:
    Jo dom är väl det, men jag tycker det varit dåligt med somriga färger nu i våras också.
    jag håller med dig!
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-06-25 13:11:18 följande:
    Oj, då måste jag ju köpa 9 st
    ja, det måste du
    mortillsju skrev 2008-06-25 13:12:50 följande:
    Åhhh har du fått tag i velourbyxor från Lindex?! Toppen! Jag ska själv roffa åt mig några idag eller i morgon. Jag hoppas dock att de kommer i fler färger och de gjorde det ju sist!
    ja, jag har lagt undan
    mortillsju skrev 2008-06-25 13:13:36 följande:
    De håller inte samma höga kvalitet men är OK om man relaterar till det låga priset. De som kom i höstas var dock små i storleken.
    dessa är lika stora i storleken som muddbyxorna i bomull..
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-25 13:22:19 följande:
    Är det bara Hippo som har Katvigs svarta velourbyxor? Gärna rea om nån har.
    rumba
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10