Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
... och så vaknade Ava... ingen målning än.
... och så vaknade Ava... ingen målning än.
Här sover pojkarna sedan länge (kl.19). Jätteskönt, men när de väl kommit i säng så vaknade Ava. Hon har varit skrikig och bökig sen dess, men ligger nu i mitt knä alldeles tyst och kikar... eller nu har hon visst slagit igen ögonen .
Ska nog shoppa lite ikväll igen... hmmm... En Katvig bodysuit till Ava (rosa midiapple), men kan inte bestämma om jag ska ha stl 68 eller 74. Är tänkt till hösten och det gör inget om den är lite stor när jag börjar använda den. Men frågan är när hon kan ha 74. Är rädd att hon ska hinna växa ur alla kläder innan jag hinner använda dem, så nu köper jag barar större och större storlekar haha... Har 62 i sin rosa/vita suit och den är perfekt, aningen stor just nu... Beslutsångest!
Men så lyckas ni igen . Ava kanske inte blir formad som killarna så hon kanske skulle behöva ett par rosa velourbyxor
... Kanske passar bättre på henne. Äh, nu får det vara slutshoppat. Blir alldeles utfattig. Har inte sålt på T på över ett halvår tror jag (eller mer), men snart får det nog vara dags
.