Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Blev en snabbvisit här ikväll. Ska gå och lägga mig. Har varit så trött nu i flera dagar. Imorgon kan jag iaf se fram emot posten ... förhoppningsvis.
God natt på er !
Blev en snabbvisit här ikväll. Ska gå och lägga mig. Har varit så trött nu i flera dagar. Imorgon kan jag iaf se fram emot posten ... förhoppningsvis.
God natt på er !
God kväll på er!
Kikar in en snabbis efter en lååång kväll med barnen. Eller den började bra... Liam somnade på soffan strax efter att Bolibompa hade börjat och Ilon var i säng 18.30 och Ava kl.19. Men sen vaknade Ava efter en stund och lite senare vaknade Ilon och vägrade somna om. Till slut fick han komma upp, för det gick verkligen inte få honom att somna. Har aldrig hänt tidigare, så vid 21 eller därefter så fick han åka i säng igen, även om han protesterade en kort stund . Ava däremot har vägrat sova tills nu. Var helt slut, men ändå har hon legat här med stora ögon och tittat, ibland gnällt, men vägrat somna. Jaja, nu är det även läggdags för oss...
Butte: Underbar bild!! Även om det kanske inte var så kul för er... Hua!!
Åh, va fina barn i BT. Taras kombo med Molo-tröjan (poetry) och Katvig-leggings var ju jättefint! Ava hade poetry-bodyn idag. Den är så fin! HAr suiten i 68, men funderar på om man ska ladda upp med en body till...
Inget kul med posten. Kommer inte riktigt ihåg vad jag väntar på, men det borde komma snart. En grej beställde jag från Rumba i onsdags eller torsdag. Jaja, hoppas på bättre tur imorgon.
God kväll på er!
Är lite frånvarande nu för tiden då vår dator har fått spelet och stängs av hela tiden. Hann i af lägga ut några bilder i bt och kika på alla andra söta barn . Och nu ammar jag så jag kan inte skriva så mycket
... kanske återkommer...
God kväll på er!
Min mail är helt knäpp (eller datorn) så jag kommer inte in på min mail . Därmed har jag ingen aning om vart det är rea och så nu. Hjälp mig!! Vill ju shoppa nåt på rea. Här inne har jag knappt haft tid att vara då jag är ensam med tre barn och jag kan lova att jag har att göra HELA tiden. Nu äntligen sover allihop och jag är hur trött som helst
. Ni förstår att jag måste shoppa va
?!?! Katvig eller Molo står högt på listan...
Kan vi inte skriva i BT vartifrån vi handlar. De flesta gjorde ju det i början, men nu står det sällan. Kul att se vart ni rea-shoppar ni i rea-tider ...