• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

änglen83: vad fin sonen var när han klippt sig och va bra att kepsen passade Nu får sommaren komma! Här sägs det att det ska bli fint igen i övermorgon. Jag hoppas, för det här innesittandet börjar gå mig på nerverna. Äldste sonen håller på att riva huset.

• Helle

God kväll! Det blir bara en liten kort visit ikväll då yngste sonen mer eller mindre har skrikit hela dagen. Är helt slut i ryggen efter allt bärande. Nu sover han, men frågan är hur länge...?

Nu till min fråga. Katvig boilersuit den svart-vita. Hur är den i storlek? Och är den fin på?

• Helle

Lina med Liten skrev 2008-07-09 21:52:12 följande:

usch stackars ryggen. Bäst du lägger dig o sträcker ut den o vilar!
    [/citat]

Japp nu blir det film
    Willhellmina skrev 2008-07-09 21:54:09 följande:
    De är lite stora i storleken (breda). Jag har en 74 och den sitter ok nu på en ganska smal 80-tjej. Kan fortfarande ha 68 men då blir den lite kort i benen. Bllir så godissugen av den svartvita.... tänker på pingvinstång, en sådan där mint med lakrishölje... eller de svartvita engelska konfekten..... slurp dreggel dreggel
    Ok tack! Jag tycker inte om lakrits
    Tildamamman skrev 2008-07-09 21:57:41 följande:
    Tjejtriss - Så var det, baströjor . Jasså? Var gitarrerna flick? Idag är jag mest tappad bakom vagnen känner jag . Lina - Ehh! Ja! Snacka om att vara otacksam liksom! Helle - Din stackare! Tröstshopping kankse hjälper?
    Det är det jag hoppas
  • Helle

Blir så trött. Hade ju beställt den blå biltröjan från Småfolk till sonen den 1 juli. Idag fick jag ett meddelande om att den är slut och att de glömt meddela mig Hur ska jag nu hitta den?

Väntar fortfarande på min traderavinst - Småfolksheldräkt till Gustav. Hoppas på imorgon. Betalade i helgen.

• Helle

God kväll!

Så, då har jag tröstshoppat lite i stället för tröjan som aldrig kommer att komma från Smallkids

Det blev ett IdaT regnställ (Brunt) och en Katvig boilersuit svart-vit. Hoppas allt finns nu bara.

Trist att det är flera som inte fått veta att plaggen är slut tidigare. Är det semestertider kanske? Barnafödande kan väl va ok Många shopägare som fått små i vår/sommar

• Helle

Kikar in en kortis. Nu har jag äntligen uppgraderat mitt plus så att jag kan komma med lite bilder till BT igen.
    Nu ska jag in på EST och kolla in alla Molosar som ni skriver om hela tiden.

• Helle
    jompa skrev 2008-07-13 21:46:19 följande:
    Helle: Vilka godingar i BT Så fina och de är verkligen lika.
    Tack!
    Buttelina skrev 2008-07-13 21:51:26 följande:
    molo kommer finnas kvar.
     Hmm , citaten blir verkligen konstiga, men i a f. Han har växt alldeles för mycket Min lilla bebis skulle ju va liten länge denna gång... Men var man stor när man föddes så var man
  • Helle

Goddagens! Hastigt och lustigt i måndags fick vi för oss att dra till Öland. Fram med datorn vid halv nio och elva åkte vi. Hade inte tvättat el nåt så det är ju tur att barnen har stora garderober

När vi kom hem igår låg det roliga paket i lådan. Småfolks bilsuit till G (traderavinst) och IdaT-regnställ (apor) till P och Katvigs svart-vitrandiga boilersuit till G Allt passade kanon!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10