-
Kan tyvärr inte svara på det, har inget från dom.Myris83 skrev 2008-06-28 10:43:35 följande:Är minirodini små eller stora i storlekarna?
-
Pust, har spenderat några timmar med att läsa tillbaka - vadå liv?? Jag??
Butte- Så fina suits du köpt! Blev så inspirerad att jag var "tvungen" att köpa den orangea från nanoou
Loveliva- Verkar som du och jag har samma smak. De två sista bilderna på Hilda är kläder som även min stumpa har!!
Infinite joy- Otroligt fina bilder. Väldigt ot nu, men vad har du för kamera?
Lillronya- Den rosa klänningen och katvigtröjan var en mycket snygg kombo!
Och så har jag äntligen lärt mig att göra gröna gubbar!!!
-
5 månloveliva skrev 2008-06-29 23:13:58 följande:Hur gamal är din stumpa?
-
Godnatt!loveliva skrev 2008-06-29 23:24:06 följande:Säger gonatt nu, tidigt i säng idag
Funderade på att skriva ett syrligt inlägg i den andra tråden men sen kom jag att tänka på en fras som min mamma använder (hon är rätt modeintresserad och bor i en liten stad).
-Alltid retar det väl någon, brukar hon säga om hon köpt ngt "speciellt".
Det stämmer verkligen, alltid retar man någon! -
Nä nu blir det sängen för min del. Godnatt och shoppa lugnt!
-
Den kommer från emmaloppa.se Handgjord!!!Saraia skrev 2008-07-01 19:46:23 följande:HAVSVIND: varifrån kommer den underbara tunikan m skog du la in i bildtråden?????
-
Någon får gärna göra ett uttalande om storleken på gosans mössa, funderar på om den är för liten? Det kanske inte går att byta rea ändå??
-
Gokväll! Försvann du?lillronya skrev 2008-07-01 20:06:51 följande:Gokväll i tråden!Vad händer här idag?
-
NovJenny: Ja den sitter ju inte lika tajt... Töjer den sig eller (hoppas inte) krymper den i tvätten?
-
Då kanske du också kan kolla i BT om mössan sitter för tajt!lillronya skrev 2008-07-01 20:40:14 följande:Nej då! Jag är här.