Inlägg från: havsvind |Visa alla inlägg
  • havsvind

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-23 22:04:46 följande:
    Men om du inte har ngt emot att vika upp mudden så kan du ju köra på 86. Jag vker upp på sonens 68:a. Skulle du ha vårens färger?
    Ja det var det jag tänkte.
  • havsvind

Ursäkta mitt strulande med storlekar. Tack alla som hjälpt mig!

• havsvind
    Buttelina skrev 2008-06-23 22:38:32 följande:
    havsvind:här är min son i strl 74 endast 3 månader gammalhär är han 7 månader i strl 808 månader i strl 74 sitter precisstrl 86 9 månader uppvik i armarna
    Tack!

Nu blev jag sugen på mintgrön också...så fin!! Räcka ut tungan
  • havsvind

Nä nu är ni väl trötta på mig för idag antar jag Skrattande. Jag har iallafall tröttat ut mig själv... Räcka ut tungan Godnatt alla!

• havsvind
    Angelinah skrev 2008-06-24 13:21:49 följande:
    Jag köpte den för 2000.- den billigaste de hade å den e suverän.. Man behöver absolut inte en för massa tusen, hon i affären hade denna å har sytt det mesta med den
    Lustigt, jag tänkte också somrig och fin - exakt dom orden!

Vad är det för märke...funderar också på att köpa en.
  • havsvind
    Buttelina skrev 2008-06-24 13:55:01 följande:
    jag funderar också på att köpa en
    symaskin alltså...Glad
  • havsvind
    Buttelina skrev 2008-06-24 14:13:55 följande:
    känner du dig säkrare på storlek på velorjackan? 80 eller 86? om du vill så kan jag ta foto i både 80 och 86 på min grabb så kan du se hur de sitter på honom
    Jag beställde från Hippo igår istl 86 blå och rosa, men nu ringde hon precis och sa att de blå var slut i både 80 och 86, så det fick bli rosa i 80 och 86 istället!
    Det hade tydligen bara svischat till med Katvigvelouren igårkväll!
    Hmm, undrar varför? Räcka ut tungan
  • havsvind
    Line80 skrev 2008-06-24 14:45:36 följande:
    en nyfiken fråga.. hur mkt rabatt va det där?
    40% tror jag
  • havsvind
    Line80 skrev 2008-06-24 15:08:39 följande:
    sweet funky har även katvig till 40% rabatt
    Kollade men de hade inga enfärgade...

Vad är det med webshoppar som delar upp sitt sortiment i tjej resp. kille?? Det är väl ändå upp till kunden att bestämma!
  • havsvind

Goddag!

Här snackas det velour fortfarande ser jag, fast Lindex istället för Katvig. Glad Vi kanske ska starta en velourtråd också?

Idag har jag fått mina velourjackor i rosa från Katvig!! Stl 80 och 86 så de får ligga i lådan ett tag...
    Hoppas mina andra velourisar kommer imorgon. Längtar. Kommer att få grå, brun, mörkblå, ljusblå, röd och mintgrön från Matador och så svart från Lillamirakel.
    Jag känner mig liiite knasig som köpt alla dessa men väldigt nöjd också! Skrattande

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10