• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-18 21:38:22 följande:
    Jag tyckte overallen var bra. Nu hade ju Ilon den så han satt ju mest i vagnen, men när han satt i snön så blev han aldrig blöt. Den SKA vara vattentät annars får man reklamera. Regn hade jag den aldrig ute i, för regnar det så känns den alldeles för varm. Kanske aningen för varm om jag ska säga nåt. Det behövs en kall vinter för att den ska vara värd sitt pris. Lite klumpig på Ilon som var så liten, men Liam hade en (som jag tänkt ska funka i vinter också) som han hade när sista snön kom och den tyckte jag satt bra på honom. Den var svart med typ denim-färg fast åt det svartgrå hållet. Såg en sån på T nu. Hoppas jag kan ge ett mer säkert betyg på den om några månader .Och ja, varför dras det pengar för kläder man inte TÄNKT shoppa ?!?!
    Tror du molojackorna oxå e så varma??
  • Saraia
    Jen80 skrev 2008-08-18 21:55:25 följande:
    Hmmm, de borde ju vara lika varma, men jag vet inte riktigt. Jag tror det är bättre att köpa en jacka som inte är alltför tjock och så kan man ha nån lite varmare tröja under (nån fleece, velour eller nåt) så kan man reglera själv efter hur kallt det är ute. Särskilt när man bor här och det inte alltid är -10 grader. Jag har fått uppfattningen av att de är rätt klumpiga. Inte figursydda och så, men jag har inte kollat på dem så supergrundligt. I år gillar jagPops jacka bättre, så det blir en sån till Liam.
    väljer mellan pops vinterjacka (röd el lila) o molo (älskar ju regnbågsrandigt!)! synd att bara stora tjejen behöver en ny vinterjacka.....
  • Saraia

JACKRÅD TACK! Min älsta tjej 4,5år behöver ny vinterjacka - men vilken??? Pop röd el lila eller molo lila el regnbågsrandig??? el nån annan??

• Saraia
    Saraia skrev 2008-08-19 09:10:07 följande:
    JACKRÅD TACK! Min älsta tjej 4,5år behöver ny vinterjacka - men vilken??? Pop röd el lila eller molo lila el regnbågsrandig??? el nån annan??
    skulle gärna köpr en rosa molojacka men den känns ngt opraktisk med tanke på att den är så ljus! eller??!
  • Saraia

tycker ni att katvigs rosavit-randiga velourjacka passar m lindex rosa (cerisa) velourbyxor på tag 3 bet. 2??? lindex är en aning ljusare...

• Saraia
    NovJenny skrev 2008-08-19 21:46:21 följande:
    Jag tycker det passar ändå. Kollade om det idag faktiskt...
    ok va bra!!
  • Saraia

poppilopp tror jag

Kerplunk skrev 2008-08-19 22:10:25 följande:
    Vilka webshopar förutom EST har fått in höstnytt från Ej sikke lej?
  • Saraia

köpte 2 tröjor fr poppilopp precis; ej sikke lejs cerisa sköldpaddor t storan + brun/vit crazy owls t lillan

• Saraia
    Buttelina skrev 2008-08-19 23:51:56 följande:
    ja, det kommer nog gnällas en del på tal om rultig... isabel var också superrund som bebis. här på denna bilden är hon runt 6 månader. kolla in tuttarna liksom
    OJ VA SÖÖÖT! å lik brorsan!
  • Saraia

Måste bara fråga igen.... (sorry har alltid beslutsångest!)Vilken molo jacka t tjejen 4,år: rosa, lila eller regnbågsrandig??
    e den rosa kanske för opraktisk med tanke på att den är så ljus? e den regnbågsrandiga FÖR skrikig??
    Tänkt matcha m lila-röd mössa om d blir den lila el regn.randig.

• Saraia
    nikki2006 skrev 2008-08-20 09:59:19 följande:
    Jag hade köpt regnbågen, den är tuff, passar till alla byxor(utom rosa kanske) och unisex så om du får fler barn eller har mindre syskon så kan de ärva. Den är ju inte gratis direkt. Och när du slänger ut den på t så har du alla som budar istället för endast dem med flickor.
    [/citat]

J esssica skrev 2008-08-20 10:04:07 följande:
    [citat]
    Regnbågen absolut! Såååå fin!
    Tack! Får höra m mannen vad han tycker, men tycker ju mest om regnbågen egentligen!!!
  • Saraia
    nikki2006 skrev 2008-08-20 10:20:10 följande:
    Den är suuuuuper snygg. Tror dock inte jag har råd, vill ju gärna ha overallen och den kostar ju 1500kr suck
    1199kr står d på eleraffs hemsida men de har ej lagt ut nån bild o man kan ej välja storlek ännu...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10