• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

poppilopp e super tycker jag! SNABB leverans o trevligt bemötande! Vet ej ang frakt i samband m rea dock...

• Saraia

vad kan man matcha molos space med? tänkte kanske ha suiten t lillan 2år, med en svart kjol kanske?

• Saraia

finns d nån enfärgad gul el svart tröja att matcha molos spacebyxor med?

• Saraia
    Mosen08 skrev 2008-07-09 13:30:15 följande:
    Ännu mer ot men på po.p finns det enfärgade svarta tröjor nu =)
    tack för tipset!
  • Saraia

Nån som sett en penguin tröja m randiga ärmar i stl 92??? beställde fr poppilopp men den va slut fick jag just ett mail om.........

• Saraia

nån som har småfolks tshirt m orangea o rosa hundar på?? Passar den typ t lindex orangea velourisar o katvigs cerisa velourisar??

• Saraia

Fick så fina molosar idag: t lillan pingvintröja m rosagrå randiga ärmar o matchande randigt leggings samt katt-tröjan t storan! Väntar nu bara på spacebyxorna t lillan!

• Saraia
    jojoa75 skrev 2008-07-14 09:07:08 följande:
    Gomorron! Nyss jobbat sista natten!!!!!!!!! Har tre veckors semester nu o det ska bli sååååå skönt!Dax att sova några timmar, återkommer ikväll!Luckylittleme mailade att de hade mer nersatt på sin rea, gick in där o kollade på de olika kategorierna, knepigt dock att vissa plagg är med i reakategorin (tex småfolk vissa tröjor, sängkläder o svettisjackor, regnkläder) men de är inte nedsatta? Jaja, ska inte ha mer nu iaf..Kram på er o ha en bra dag!Tjolla ha en mysig resa, AnnaCill öppnar igen på onsdag, lillahelsingborg har öppet varje dag
    tack för tipset på luckylittleme, har tänkt o köpa leggings o linne i regnbågs-molo där, men nu var det ju ännu mer nedsatt så nu blev d av!
  • Saraia
    Emmsan skrev 2008-07-14 09:03:19 följande:
    åhhh är det ngn som har "snubblat" över en katvig velour jacka i stl 110 el 116 skriiik högt :)
    på rumba finns grönturkos fast i stl 122 (har jag t min tjej som annars har 110/116)
  • Saraia

nån som har shampoodle dress m muddar? e d stora i stl? undrar om 80+ passar el e för litet för min lilla som har 86-92 i klädstl nu. Hon är ca 87cm lång

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10