Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-22 13:28:53 följande:
    Men ååååh, va surt !! Fy, va tråkigt! Hade ju sett fram emot finfina bilder ju! Hon kunde ju fått 4 lurvar sålda och så väljer hon att inte packa upp nåt. Jaja, kass service!
    Ja precis!!! Nu vet jag inte om jag har lust att köpa lurvar där
    Duntoffla skrev 2008-08-22 13:25:42 följande:
    Åh, vad tråkigt! Jag har ju haft kontakt med henne och sett luvarna på bild. Skulle få lägga undan en stjärnbody men sen inte hört ngt mer så nu skiter jag i det och handlar från EST eller LLM istället.
    Va??? Har du fått bilder på lurvarna som kommer nu???
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-22 13:34:16 följande:
    var det SÄKERT att det var lurvarna kommit in? bombom sa att de inte hade kommit in på molos lager än... hon tyckte att det var skumt att några butiker fått in lurvar .... alla är så förvirrade när det gäller lurvarna i år
    Inget är SÄKERT i den butiken!!!! DEt är säkert inga lurvar Jag fick inte ens titta i kartongerna så jag vet inte.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-08-22 13:35:11 följande:
    Ja, samma bilder som Butte fick
    SKumt.....
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Jo men jag är också lite glad Fl funkar ju

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    belladona skrev 2008-08-22 13:43:17 följande:
    urdålig service  undra okså vad butiken heter heter ?
    Vet inte om jag vågar skriva det här....
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Ullis 10 skrev 2008-08-22 14:17:28 följande:
    VAA?????? Och ja som bara tog en snabbtitt här innan jag skulle åka dit, barnen är redan ute! Fy 17 vilken dålig stil, men ärligt talat det finns en anledning till att jag handlar mycket via webben. Ja, hon sa iallafall att hon skulle hänga till imorgon. Tyvärr gör de ju inget åt sin webbshop någonsin annars kunde man tittat där. Usch, blir arg bara jag läser detta. Det kallar jag service. Har hört en del andra liknande historier så jag är inte alltför förvånad. Då hade de inte tagit upp overaller heller förmodar jag.

En del vinteroveraller hängde där, tittade inte såå noga då jag var/är såå arg...

Jag menar hade jag haft en butik, och de hade fått förfrågningar om Molo flera ggr/vecka i en månads tid, då hade jag ju rotat i kartongerna som kommit liksom.

Man vill väl sälja om man har butik?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-08-22 14:19:58 följande:
    Allvarligt, säljer man inte 4 lurvisar ska man inte ha kunder, köp någon annanstans!!!

Ja, det blir nog någon annan stanns, i en webbutik som jag brukar Finns sååå många trevliga i webbutikerna.

Tex Rackamaja!!!! Mina Molostövlar kom idag, men ena paret var för små,mailade om hon kunde hålla ett par i storleken större. Inga problem där inte! Hon skulle skicka ett par nya idag, innan jag ens skickat tillbaka de försmå. Det kallar jag service!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-22 14:27:13 följande:
    åhh jag funderar sååå över om jag ska köpa molos regnbågsstövlar till lillebror... behöver man regnstövlar? han går liksom inte i en massa vattenpölar... äsch jag vet inte... isabel har ju stövlar men har nästan aldrig använt dom...
    Åååååå jaaaa köööööööööööööööööööööp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vi använder gummistövlar nästan jämt, för här regnar det nästan alltid Jätte bra med fodrade också! DE kan då användas milda vinter dagar också
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Nu ska jag tröstäta lite polly

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-22 14:38:26 följande:
    hmm jag vet inte om jag ska ha fodrade till bias SVETT fötter
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10