Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-18 21:27:15 följande:
    Men ska den räknas som smal? Nu blir jag förvirrad. Tyckte att den ser lika baggy ut som mina beiga. Du laddar massa midiapple nu alltså? Har du sett den nya rosa? Såg den idag men det var lite mesig tyckte jag...
    Ja, jag hamstrar midiapple, gillar inte den nya bleka rosa. Därför hamstringen

Nja, inte smal men inte så vid i benen som light. Som de som kom förra hösten.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Modellen som heter raw red liknar dessa jeans i modellen
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-18 21:43:27 följande:
    Blir tokig på FL!!! Tröttnar snart på att ens försöka... så himla tråkigt!
    SAmma här Skrikandes Man ska bli glad av fl ju, inte arg...
    Tjejtriss skrev 2008-08-18 21:43:31 följande:
    Åh, kvällens auktioner är slut och 6018 kr till kassan blev det =)
    GRATTIS!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Kameror är kul! Vi har både en liten enkel & en systemkamera. Bra för olika tillfällen

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:16:23 följande:
    Men jag glömde ju bort lite eleraff-nyheter. Kom en massa vinterkläder när jag var där, bl.a röda termobyxor. Kollade inte nåt, för jag ska inte ha. Sen såg jag oranga fleecen med rosa på. Så fin!! Inga lurvar . Sen lite annat Molo, men hade inte tid att rota. Sen kom Småfolk. Liam vill nog gärna ha en med dinosaurier. Hade inte tid och har inte tillräckligt stort minne nu för tiden att komma ihåg mönstrena, men de finns säkert nånstans som jag har missat ...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh oranga med rosa vantar!!!!!!!!!!!!!!! DEN SKA HILDA HA!!!!!!!

Hoppas den kommer på webben snart då!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    mortillsju skrev 2008-08-18 22:26:25 följande:
    Vill oxå ha den till lillan här hemma! den är såååå fin!

Mmmmmmm underbar!!!!!

Ringer Eleraff i morgon

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:32:39 följande:
    Men du ska ha samma stl som mig va?! Hmmm, dumt av mig att säga nåt . Nä, jag har inte bestämt mig än, men tror jag gillar den bättre än lurv till Ava...
    Hilda ska ha stl 80, Ava då???
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:36:51 följande:
    Ok, Ava ska ha 74 . Då är det lugnt hehe. Men vad kostar dem? Nån som vet? Borde väl kosta som de gjorde förra året eller däromkring.
    Puhhh ja då kan vi vara lugna
    Tror den kostar 449 kr, det gör iaf den bruna med gröna vantar, borde vara samma
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God morgon

Idag ska jag ringa till Eleraff och fixa lite vantfleece *glad*
    Sen hoppas jag postis kommer med något fint Väntar lite nytt från Katvig, Katvigrea, skötväska m.m.

Ser att ni pratar Lindex velour, de är underbara!!!! Och matchar till det mesta tycker jag.

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

DAgis tajm här också nu!

cu

Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10