• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Precis varit och kollat på skor till M, jisses så små fötter. Men stl 18 kan gå, men de enda som finns då är Kavat och vet inte om jag vill lägga 500 på ett par skor hon knappt kommer använda.

Idag ska det annars shoppas kläder tänkte jag. VV och Småfolk står på listan.

• jompa
    lillronya skrev 2008-06-05 11:12:32 följande:
    Hur gammal är hon och går hon?
    Hon är ett år men går inte riktig ännu men är på g.
  • jompa
    belladona skrev 2008-06-05 11:14:35 följande:
    kolla på ellos 50% rabatt på kvat skor (alla skor)
    Men jag hittar ingen rabatt Fundersam
  • jompa
    belladona skrev 2008-06-05 11:19:44 följande:
    kod 175872
    aha tackar Kyss
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-06-05 13:08:05 följande:
    Någon som vill fynda?"Vill bara tipsa om denna veckas erbjudande: 50% på valfritt plagg i shoppen - fraktfritt! Kanske du hittar något du letat efter men tyckt att det varit för dyrt. Har bl a nu lagt in de tees från Småfolk jag hade kvar efter alla förhandsbeställningar, dessa med kort ärm. De med lång ärm kommer när alla som beställt, fått sitt. Passa på nu att kolla om din storlek finns kvar! - Mycket annat märkesnytt har också hittat sin egen kategori och mer blir det! Först till kvarn som vanligt... linasfonster.se/ "
    Det blev en Småfolks tröja här i alla fall.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-05 13:11:04 följande:
    Hej hopp! Tillbaka från en runda i stan. Råkade visst bli en småfolk t-shirt rikare... Rosa med vita elefanet *Milos goes unisex*
    Åh den vill jag se på sen.

Jag ska nog köpa nån mer Småfolk, beställde ju en från Linas Skyltfönster
    Ska se om jag hittar nån mer från Ajabaja eller kanske Rumba om rabatten funkar fortfarande .

Sen kanske man skulle beställa lite VV oxå, hihihih vad man shoppar nu då. Beställde ett par Kavat skor till M precis oxå. Många paket blir det nästa vecka.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-05 13:29:21 följande:
    kommer rabatten automatiskt eller man måste ha nån kod?
    Tror det drar av det innan man får betalningsmailet. För det stod inget om nån kod på förstasidan.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-05 13:39:03 följande:
    Ja det kommer absolut bild på den sen, är själv sååå nyfiken, men han somnade Nu blev det en småfolk t-shirt till från Linas fönster Har 3 väg hem nu... Blir många paket här med nästa vecka! Väntar även på Katvig knickers från Rumba som jag hoppades skulle komma idag, men icke...
    Vilken tog du hos Lina?

Jag la en order nu på VV
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-05 13:40:03 följande:
    Vilken beställde du nu? Jag tog den "sköldpaddsmys" som hon hade skrivit haha, låter så kul alla hennes namn!
    Jag tog en med äpplen, lite ljusare blå såg det ut som.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10