• jompa

Tofflan: Vi ska ta en tur till Nacka Forum idag, är ni hemma sen om vi svänger förbi och hämtar tröjorna?

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-06 09:48:18 följande:
    Ja, det tror jag nog. Vi ska ev en snabb sväng till Coop. (tar med tröjorna då) så ring innan nu åker utåt bara.
    Japp då gör jag så att jag slår en pling, hmmmm frågan är om vi kanske ska ta oss iväg nu till er och ta forum efter, är ni hemma om en och en halv timme?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-06 09:52:14 följande:
    Det är vi definitivt.
    Men då gör vi så så stör vi inte er dag allt för mycket Kastar mig i duschen, syns snart
  • jompa

Hej tjejer

Hemma igen efter en hel dag ute.
    Först en sväng ut till Tofflan, trevlig att ses igen och träffa mannen i huset
    Sen en kort sväng på Nacka Forum för att sen bege oss ut till några kompisar och deras trädgård där barnen lekt och lekt och lekt
    Hemma med två trötta barn som somnade direkt.

Nu sitter jag här med en iskall cider medan mannen redan gått och lagt sig då han hade huvudvärk.

Vad gör ni då tjejer, shoppar ni nåt?

• jompa

Hur är Småfolks suites i storleken, måste man gå upp eller är de normala?

• jompa
    lillronya skrev 2008-06-07 07:03:43 följande:
    Godmorgon i tråden!Fått svar från smallkids......"Hej,Först och främst är jag väldigt ledsen att så många fick vänta på sina kläder från Nova star, vi frågade därför alla våra kunder om de ville ha pengarna tillbaka för att göra om köpet då vi hade varorna i lager igen, detta för att vi normalt sett alltid bara har kläder i webbutiken som finns på lager.Ang storleken så var ju detta jättetokigt, jag fick infomartion om att denna jacka var felmärkt och kontrollerade aldrig detta själv.Då inte jackan finns i butik (allt som kom var nämligen uppbokat) så finns ej möjligheten att skicka dig någon ny jacka utan antingen så kollar jag om Nova Star kan skicka en jacka direkt till dig på måndag eller så betalar vi tillbaka pengarna så får du köpa jackan ngn annanstans med ngn form av kompensation från oss för att det blivit fel.Återigen jag beklagar verkligen detta och ska se om jag kan hitta en lösning på måndag."JAg blir så trött!
    God morgon.
    Hm jag skulle tagit pengarna och skickat tillbaka den, såg nånstans där den fann i stl 80 och kostade 350, ska kolla om jag hittar.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-07 07:03:43 följande:
    Godmorgon i tråden!Fått svar från smallkids......"Hej,Först och främst är jag väldigt ledsen att så många fick vänta på sina kläder från Nova star, vi frågade därför alla våra kunder om de ville ha pengarna tillbaka för att göra om köpet då vi hade varorna i lager igen, detta för att vi normalt sett alltid bara har kläder i webbutiken som finns på lager.Ang storleken så var ju detta jättetokigt, jag fick infomartion om att denna jacka var felmärkt och kontrollerade aldrig detta själv.Då inte jackan finns i butik (allt som kom var nämligen uppbokat) så finns ej möjligheten att skicka dig någon ny jacka utan antingen så kollar jag om Nova Star kan skicka en jacka direkt till dig på måndag eller så betalar vi tillbaka pengarna så får du köpa jackan ngn annanstans med ngn form av kompensation från oss för att det blivit fel.Återigen jag beklagar verkligen detta och ska se om jag kan hitta en lösning på måndag."JAg blir så trött!
    Det var på Hiphip den fanns
  • jompa

Vad mycket filtar ni köper då tjejer.
    Jag är dålig på att använda filt, har en som vi använder hela tiden, i vagnen men annars har jag inte filt.

• jompa
    lillronya skrev 2008-06-07 07:50:25 följande:
    Jag har inte köpt nån sen vi fick Emilio.Våra barn har fått vars en bomullsfilt och vars en fleecefilt. Har alltid de i vagnen.Men Emilios tunna filt är ljusgrå och menlös, så jag tänkte piffa till det med me&i:s blå/oranga. 

Ljusgrå och menlös
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10