Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-18 22:00:47 följande:
    En OT fråga.. Om man beställer på Lindex shop online, o väljer hämta i butik. Mailar dom då när det kommit dit eller? Har aldrig beställt där innan..Min shoppingpolare är inte på msn ikväll, hon kollar väl på den där dumma fotbollen..
    Om du anger ditt mobnummer så skickar de sms när varona finns för leverans
  • loveliva
    jojoa75 skrev 2008-06-18 22:06:47 följande:
    aha, det gjorde inte jag.. mailar dom då istället? Eller ska man bara gå till affären o kolla om de har alla grejorna man beställt? Japp, jag vet.. korkad...
    Klantskalle
    Men då vet jag inte hur det funkar. Men du får säkert ett mail
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-18 22:19:46 följande:
    gosmamman: Kom på att hon hade Småfolk på bägge bilderna. Men min favvis är iaf den med blommorna . Elefanterna är också söta...Duntoffla: Din sötis var det ju med fina MAT-jackan. Bra köp!!Isolde: Åh, va duktig du är som springer. Jag har lovat mig själv att jag ska ut och springa så fort jag känner mig ok i kroppen och inte har ont i bäckenet längre. Är sugen nu, men det är väl för att jag inte kan . Ska iaf försöka träna lite här hemma och försöka fixa till kroppen lite . Har inte gjort ett dugg sen jag blev gravid med Liam 2004. Känner att kroppen behöver röra lite på sig, även om det inte är för att gå ned i vikt för det gör jag ändå. Kollade mig i spegeln idag och insåg att rumpan hamnar längre och längre ner för varje barn man föder haha . Tror ni man kan få upp den igen ?!?!?
    Undra också detta med rumpan
  • loveliva
    jompa skrev 2008-06-18 22:24:32 följande:
    Jompa är sur, så jag säger gonatt nu.
    Godnatt!

Jag säger också Gonatt nu
  • loveliva

God morgon!

jompa skrev 2008-06-19 08:41:35 följande:
    Hon vaknar till och sätter sig upp i sängen och börjar grina. På kvällen går man in varje halvtimme sen när mannen gått och lagt sig så brukar det ta en halvtimme ungefär sen får jag gå in och lägga mig hos henne och då håller hon på och drar mig i håret hela natten, vet inte riktigt hur ofta hon vaknar då man är ju helt groggy varje gång och är knappt vaken.Har hållt på sen hon var 6 mån och nu är hon 13mån.

Ussh, låter riktigt jobbigt Har tyvärr inga råd heller å koma med då mina kottar som tur har sovit och sover bra.
    Men någonstanns måste det ju finnas hjälp att få? Utan nattsömn är man inte rolig.

Zvartaliljan- Sååå söt Maia i bt!!!! Å fiiiin frisyr

Jag väntar paket med Småfolk Hoppas postis har det med sig idag!

Gahhhh, försökte ta lite foto på barnen alla tillsammans nu på mrogonen, men det gick ju sådär Fundersam Men det blev några bra på Hilda iaf, kommer bild i bt snart

• loveliva
    Infinite Joy skrev 2008-06-19 11:21:57 följande:
    Hoppas på byxleverans idag och kanske mina midiaple med....Varmt idag. Grannen är bortrest och han har sagt att vi får använda hans sandstrand då han är borta. Ska försöka komma mig iväg dit... haha, är ju iofs inte direkr långt att gå över gatan, men lite bökigt att vakta tösen och ha med bebis. Någon som fått nåt skoj idag?
    Vart är det varmt i detta land???? Vill också ha värme!
    Här är det dryga 12 grader & regn
    Angelinah skrev 2008-06-19 11:33:40 följande:
    God morgon i tråden!Ida och mamma sov till 11.20 i dag  Väcktes av UPS som kom med nya vagnen ÄNTLIGEN!!!
    Härligt med sovmorgon! Och ny vagn
  • loveliva
    Mosen08 skrev 2008-06-19 10:09:55 följande:
    Jättefina barn i bt! Hilda är så söt =) hur gammal är hon nu? min lilla moa är redan 8 veckor idag, tiden går så fort!
    Hilda är 4 1/2 mån nu Ja, tiden går föööör fort.
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-06-19 12:45:00 följande:
    Här är det varmt, men kvavt. Skulle gissa på att det blir åska sen... Hoppas bara det inte regnar i morgon, fast det gör det väl alltid på midsommar Inga katvig knickers från Rumba idag heller. Hmm då får det nog bli autorepair t-shirten för Milo imorgon... Frågan är bara vd man ska ha till ?
    Här blir det jeans och lurvfleece på pojkarna  i morgon Ingen värme i sikte här Hilda vet jag inte riktigt vad hon ska ha på sig Fundersam Får se om jag hittar något i byrålådan
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-06-19 12:54:06 följande:
    Haha ja det kan ju bli svårt att hitta ngt Bäst att ge sig ut på stan så dom inte behöver gå nakna imorgon Vart bor ni om det är så kallt?
    I Växjö. Men här regnar det nästan alltid, minst soltimmar i heeeela landet.  Tur vi har framtida planer på västkusten
  • loveliva
    Infinite Joy skrev 2008-06-19 13:33:43 följande:
    Loveliva: förstår inte hur en bebis kan vara så där söt som din lilla Hilda...... hon måste vara en sådan där ovanlig sort som alla tycker är supergullig.
    Hon charmar en hel del Och vääääldigt lik sin pappa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10