Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

havsvind skrev 2008-06-21 22:35:38 följande:
    Det syns på dina kort att du har "öga" för att ta bilder! Vad kostar dynan?
    Hmm minns inte riktigt..men ca 300-400 kr.
  • loveliva
    havsvind skrev 2008-06-21 22:39:01 följande:
    Vilket fynd! Inboxar man henne bara?
    Japp!
  • loveliva
    havsvind- Får jag kika in hos dig?
  • loveliva
    Jessys skrev 2008-06-22 19:52:26 följande:
    Kikar in en snabbis före jobb. kaanske man kikar in från jobbet om man hinner Meeen täänkte bekräfta att Charlie kommer bli storebror i februari om allt går vägen. Är än så länge bara i v7 men ja kan bara inte va tyyst längre haha.
    GRATTIS!!!
  • loveliva

God morgon

Smilycat- Stort GRATTIS till liten i magen!!!

Butte- Jag katvigsuits i stl 92 till Melker, men kommer inte ihåg vart jag hittat dem Fundersam Som du säger, perfekt att skrutta runt i hemma

Jompa- Supersöta barn i bt!

• loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:17:05 följande:
    mjäe det är nog inte det riktigt! kan kanske vänta tills höstens färger kommer. då blir det en grön/blå och en rosa/orange till honom skulle jag tro
    Den oranga/rosa låter ju hur snygg som helst!!! Räcka ut tungan Liknande Molos sorbet eller???
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:26:51 följande:
    TÄNK kvinna har för mig att det är babyclothes, funkybaby, lillamirakel och matador som brukar ha upp till 92
    Kanske att det är Matador eller Funkybaby, då jag handlar mest där......Men du vet jag börjar bli senil nu
  • loveliva

Jag väntar på postis som förhoppningsvis har Småfolk med sig OCH att hippo ska börja sin rea nångång.

• loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:42:56 följande:
    ganska normala tycker jag. jag har 98/104 till isabel och till hösten kommer lillebror få ett i strl 86/92puh, jag kom precis på lillebror med hyss. han hade knäppt upp sin suit och dragit isönder sin blöja som han kissat i och överallt var där sådana gummikristaller som suger upp vätskan . men han tyckte det var svinball han ville väl in till snoppen den lille snoppfixerade ungen
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:43:32 följande:
    nått speciellt du vill ha på hippo?
    Ja, katvigsuits till Hilda Och lite annat smått & gott slinker säkert med
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:51:49 följande:
    katvigfärgerna som kommer komma ärblå/rödrosa/orangelila/vitbrun/brunmörkblå/mörkgrönsen kommer svart/vit att fortsättamidiapple kommer vara blå, blekrosa och röd (den blåa ser riktigt fin ut) velouren är mycket fulare muddar nere på byxorna och fulare krage på jackorna
    Tack för infon Känner mig genast lite lugnare
    Rosa/orange verka jättefin!
    Kanske man ska passa på att fynda lite velourjackor nu då? Jag gillar den kragen som är nu, perfekt att knäppa när det är lite ruskigt ute Inget skav av någon dragkedja heller som det kan bli på vissa jackor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10