Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-05 13:52:06 följande:
    Har du fått en order bekräftelse på mail men inget mail med betalnings uppg?
    Ja fick en bekräftelse direkt. Den tröjan jag köpte är borta... Den kanske inte fanns kvar då
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-05 13:54:43 följande:
    Men i den stod inga betalning uppgifter ellr hur?
    Nej det stod att det skulle komma sen va? Allra sist!
  • Tjollabolla

Åh vad ellos är fula! Nu när äntligen deras rabatt gällde på märkeskläder oxå har dom sänkt nästan allt puma/nike/adidas med typ 50 spänn istället och då gäller det inte. *morr*

• Tjollabolla
    mortillsju skrev 2008-06-05 14:15:26 följande:
    Jag har ju bara köpt denna ur sommarens kollektion så jag har några "innestående" att köpa om jag vill Lillebror behöver några färglada t-shirtar så nån mer blir det nog!
    Hmm fram tills igår hade jag inte köpt en enda småfolk t-shirt. Nu är jag uppe i 4
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-05 14:17:01 följande:
    Jag vet så fult och sen gällde rabatten inte de som var märkta med "endast på nätet"och hur många butiker har de liksom. Jäkla dåligt.
    Usch näe riktigt kasst! Tycker det är likadant varje gång man ska beställa därifrån...
  • Tjollabolla
    Tjollabolla skrev 2008-06-05 14:21:29 följande:
    Usch näe riktigt kasst! Tycker det är likadant varje gång man ska beställa därifrån...
    Å ändå gör jag det hur ofta som helst ändå Nu blev det 3 par byxor åt mig, jagat runt i stan efter knickers nu i 2 dar utan lycka, nu hoppas jag dom från Ellos passar.
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-05 14:29:29 följande:
    Ursäkta om jag tjatar, men har fortfarande inte fått svar från smallkids. Mejlde ju de i morse....Hur tycker ni jag ska göra?
    Vad handlr det om? *missat*
    Tyckte han passade oootroligt bra i NS!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-05 14:36:29 följande:
    Skickade ett surt mejl i morse. Inget svar än... Har ju ingen lust att betala porto för att de har gjort fel...
    Men vad irriterande!!! Kan du inte ringa dit? Det är inte lika lätt att ignorera som ett mail
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-05 14:53:55 följande:
    Dessa båda jackorna är enligt smallkids i stl 80 båda två.Den röda är stl 80 och köpt tidigare. Den grå är märkt 86, men smallkids hävdar att den är en felmärkt 80....Ska mejla bilden till de nu.
    Men herregud! vad är det med den affären? Vill dom inte erkänna sina misstag eller? Maila bilden och ring dom sen och säg att det är urdåligt skött av dom. Det är ju inte så att man blir sugen på att handla av dom...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10