Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

God morgon tjejer!

Gosmamma- så du fick den! Även om den kanske inte blev något billigare.

Lillronya- gud vilket strul med NS jackan! Hoppas att du får ngn schysst kompensation.

Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-07 08:07:51 följande:
    De filtarna är så fina men 400 är lite mycket för en filt.
    Jag har bestämt för mig att Poppilopp tar någon hundralapp mindre för sina Småfolksfiltar.
    Men Smallkids kan väl skicka med en fin Småfolksfilt.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-07 08:59:19 följande:
    Gomorron alla! Rusade till Poppilopp, men de hade inga filtar, de kanske bara har dom i butiken?Är grymt sugen på en småfolkfilt..Lillronya: hoppas på en ordentlig kompensation till dig, för det är ju liksom inte bara en sak som blivit fel..
    Ja, jag har bara sett dem i butiken. Men du kanske kan maila Christel och se om hon kan sälja en via nätet
    jompa skrev 2008-06-07 09:18:47 följande:
    God morgon.Trevlig att ses igår. Blev det nån pool?
    Detsamma. Nope, de var slut i rätt storlek. En pool som rymmer 900 liter känns lite väl stort för Noel Ska på jakt idag igen. Kolla om Barnens hus fått in någon eller BR i Forum. Ska kanske hämta upp min fina stjärnbody om A är hemma och orkar.

Nu är det vägföreningsmöte i ladan

cu later
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    molnen skrev 2008-06-07 18:31:38 följande:
    någon dansk sida som har fraktfritt till sverige?
    Oftast bara över en viss summa som 1200 eller 1500 danska tyvärr
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God kväll!

Tittar in en snabbis.

Lillronya- klart du måste ha ngn form av kompensation. Något plagg till eller en del pengar tillbaka.

Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-07 20:25:18 följande:
    JA eller hur. Annars skickar jag er allihopa på dem.
     Buss på bara!

Aha, har Pop rea? Hur mycket brukar det vara rabatterat? 50%?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-07 20:36:55 följande:
    God Kväll alla!poprea? Ähh det är bara på vårkläderna...och skulle tippa att skaljackorna är med!! Börjar säkert på morgonen när de öppnar.
    Buttelina skrev 2008-06-07 20:30:18 följande:
    vilken tid börjar det??God kväll alla
     God kväll!
    jojoa75 skrev 2008-06-07 20:32:57 följande:
    O det skulle dom inte vilja.. Pop rean börjar på torsdag, kanske på morgonen?? Vet faktiskt inte.. Sen varar den tills de plaggen tar slut, de fyller på senare i sommar med sommarplaggen. Gokväll alla ni som kommer in nu o faktiskt haft ett liv idag
    Haha...jag försöker ha ett liv
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-07 20:38:50 följande:
    Tror det brukar vara lite olika, kanske 40 % på vissa plagg, 30 % på jackor o sånt.
    Ok. Jag vill ha superrea Får se om man orkar åka till stan och slåss med andra lattemorsor
    mortillsju skrev 2008-06-07 20:40:50 följande:
    DUNTOFFLA Tack för responsen på pyamasvarningsplaggen Jag tycker verkligen de är ett gränsfall. Vi hade dem på en hel dag. Ganska OK men inte bästa kombinationen!
    Kände mig lite hemsk som sa så  Generad (fastän du frågade) men det är hårfint som du sa och det är svårare att se på bild där färger inte gör sig hel rättvisa.

Jag köpte ju ESL brun nutty tröja och byxa och jag tycker att de är superfina men är där tveksam om det på min kille blir lite jamasvarning. Kanske ändå är mer tjejplagg (fastän jag ogärna vill titulera det som sådant)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-07 20:52:36 följande:
    Hehe Jag frågade ju?! Bra att nån svarade tycker i alla fall jag. Jag har själv en ytterst känslig pyjamasradar. Men vad har man till de där shortsen från Katvig? De är svårmatchade.
    Hmm... finns det ingen fin orange eller blå enfärgad T-shirt? De kan ju ha ngt tryck på framsidan. Eller ev randig (fast då är risken att det blir too much kanske?)
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10