gosmamman skrev 2008-06-08 19:45:24 följande:
VAAAA!!!! varför badar du inte i sjön??? det är ju sååå sköönt. Jag tycker det är jätte snuskigt med saltvatten, håret och huden blir som svinto och så smakar det gam.
Smakar gam? Du ska ju inte svälja vattnet!

Trist att Katvigsuiten inte höll måttet. Man kan ju tycka att den borde kunna vara vid sand
gosmamman skrev 2008-06-08 19:49:26 följande:
Jag ska käka ngt nu, missade middagen när jag var på klädpartyt. Som jag sa så var det inte riktigt min stil men jag köpte ett billigt set i rosa o brunt att ha på dagis o mysa i till hösten.Kikar in då och då under kvällen men jag ska hänga tvätt och baka kladdkaka tills imorrn.
Vad var det för märke?
CamillaJ skrev 2008-06-08 19:48:34 följande:
God kväll tjejer...Hur är det med er i värmen?Här är det bara bra med oss alla.Idag hade vi inte mycket att göra så vi åkte till sjön som ligger här i närheten och de var jätte kulsandstrand som Isak och Albin var på ..trodde inte det skulle vara så som det var och trodde ju inte alls att det skulle vara så mycket folk men ja snopen blev jag Så det blir en tripp dit imorgon med om vädret tillåter!!Så fin fina bilder i bildis!!
Här är det bra. Skönt med lite bad. Vi har inte åkt till stranden än. Det brukar vara smockfullt men det får bli tidigt någon dag. (är ju mer klippbadsälskare än sandstrand)