Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-08 18:10:00 följande:
    Tack! Ja det var ju verktygen jag tänkte på....Får väl se om jag beställer den. Erbjudandet varar ju till den 15de.Beställde ett sorbetlinne iaf.
     Jag har förvisso samma storlek i verktygen som i stjärnorna men den senare sitter lösare runt armar och är lite bredare. Ta samma storlek som du har i den blårandiga om den är lagom.

Nu ska jag hjälpa till med middagen. Sen blir det en skön prommis ute innan nattning av N.

Bjuder på en fin bild här

Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-08 18:10:00 följande:
    Tack! Ja det var ju verktygen jag tänkte på....Får väl se om jag beställer den. Erbjudandet varar ju till den 15de.Beställde ett sorbetlinne iaf.
     Jag har förvisso samma storlek i verktygen som i stjärnorna men den senare sitter lösare runt armar och är lite bredare. Ta samma storlek som du har i den blårandiga om den är lagom.

Nu ska jag hjälpa till med middagen. Sen blir det en skön prommis ute innan nattning av N.

Bjuder på en fin bild här

Älskade Noel
  • Duntoffla

OOPS! Sorry! Datorn hängde sig visst...

Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-08 18:21:19 följande:
    Jag har inte den randiga suiten. Däremot har jag både verktygsbodyn och den blårandiga bodyn och det är en himla skillnad.Snygg bild!
    Jaha, pratar vi suit? Sorry! *virrig* Den är STOR i stjärnorna!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-08 18:23:54 följande:
    Hahahaha ja jag skrev ju det.Suit alltså.Jag tyckte väl att jag hade hört att den är stor.
    Ja, jag såg det sen Generad Måste ha fått solsting som satt sig på synen

Ja, den är stor. Hade både den och den blårandiga hemma och sålde dem för Noel skulle nog kunnat haft dem i höst eller något. Tror den blå är ngt längre men de är nog lika breda. Nu är ju E lite äldre än Noel förstås och kanske större? Hmm...funderar du på 80?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 18:26:43 följande:
    Pust. Blev en beställning hos Batinki och så avbeställer jag den ordern hos Sweet funky.. *velig*
    Velpottor är vi allihopa
    Booble skrev 2008-06-08 18:22:45 följande:
    Ngn som har koll på nån webshop som säljer Småfolks gröna äpple kortärm tröja och som har fraktfritt??
    Hmm...kan inte komma på ngn butik nu.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Booble skrev 2008-06-08 18:29:02 följande:
    Duntoffla: Tack för svar hursomhelst
    Kikade på Poppilopp, Rumba och Eleraff men den fanns inte där

Butte- fina kisar i Småfolk!
    lillronya skrev 2008-06-08 18:29:17 följande:
    Ja jag funderar på 80.Har 80 i blå med vita stjärnor och hade ju verktygen i 80. Verktygen var för smal men stjärnorna passar...Emilio är 74 lång och väger 9800...
     80 kanske är bäst. Han kan säkert tom ha 74 men frågan är hur länge? 86 blir megastort
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Tillbaka från prommis och middag. Mätt och belåten

J essica- Lina har den gula Nanoou klänningen till Thea.

Tjollabolla skrev 2008-06-08 19:06:58 följande:
    Godkväll! Shoppas det ngt?ÅÅ jag är helt slut men nu äntligen äntligen är lägenheten färdigstädad för besiktning. Har städat 3 dagar i sträck nu. Tjohoo.... *NOT*Inte missat nån rea va på dom få timmarna jag varit borta? *viktigt jue*
     Fy fasen! Att flyttstäda suger verkligen... du är förtjänt av lite fin shopping.
    ängeln83 skrev 2008-06-08 19:28:20 följande:
    Godkväll flickor.Fullt ös hela dagen, först kalas och sen har vi tillbringat hela eftermiddagen på stranden, skrutt lös som en sol i sin fina Mala dräkt, och han ääälskar att bada, fick världens utbrott när det var dags att gå upp Nu sover han och gubben är ute och tvättar bilarna. Jag tänkte hitta nåt att hoppa.
    Kalas igen? Vem fyllde nu år? Härligt med baddyrkare. Här är det en till. han har förvisso inte badat i havet ännu men älskar sin lilla pool.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-08 19:42:08 följande:
    Igen ja, denna gången var det sambons lillasysters tur.Skrutt är verkligen helt galen i vatten, tyvärr har vi bara en massa sjöar i närheten, jag badar bara i havet Köpte en ny pool förra veckan, lagom stor och med tak över.
     Aha! Jag har blivit värsta badkrukan på äldre dagar så det ska vara väldigt varmt om jag ska bada. På Noels pool fanns det ett uppblåsbart solskydd på ena sidan. Tyckte det verkade lite meckigt då jag vill kunna nå honom överallt när han gör sina "dyk". Har man däremot tak över hela är det ju lättare.

Shoppas det något här då? Jag har faktiskt det mesta jag behöver. Vildänglar här i stan har en medlemskväll på onsdag med lite 15% rabatt men jag ska nog hålla mig däreifrån. Shoppade i alla fall ett par Nikesandaler på T nyss. Alltid något
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-06-08 19:45:24 följande:
    VAAAA!!!! varför badar du inte i sjön??? det är ju sååå sköönt. Jag tycker det är jätte snuskigt med saltvatten, håret och huden blir som svinto och så smakar det gam.
    Smakar gam? Du ska ju inte svälja vattnet! Trist att Katvigsuiten inte höll måttet. Man kan ju tycka att den borde kunna vara vid sand
    gosmamman skrev 2008-06-08 19:49:26 följande:
    Jag ska käka ngt nu, missade middagen när jag var på klädpartyt. Som jag sa så var det inte riktigt min stil men jag köpte ett billigt set i rosa o brunt att ha på dagis o mysa i till hösten.Kikar in då och då under kvällen men jag ska hänga tvätt och baka kladdkaka tills imorrn.
     Vad var det för märke?
    CamillaJ skrev 2008-06-08 19:48:34 följande:
    God kväll tjejer...Hur är det med er i värmen?Här är det bara bra med oss alla.Idag hade vi inte mycket att göra så vi åkte till sjön som ligger här i närheten och de var jätte kulsandstrand som Isak och Albin var på ..trodde inte det skulle vara så som det var och trodde ju inte alls att det skulle vara så mycket folk men ja snopen blev jag Så det blir en tripp dit imorgon med om vädret tillåter!!Så fin fina bilder i bildis!!
    Här är det bra. Skönt med lite bad. Vi har inte åkt till stranden än. Det brukar vara smockfullt men det får bli tidigt någon dag. (är ju mer klippbadsälskare än sandstrand)
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10