Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-24 13:20:02 följande:
    Jag köpte den för 2000.- den billigaste de hade å den e suverän.. Man behöver absolut inte en för massa tusen, hon i affären hade denna å har sytt det mesta med den
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-06-24 13:23:24 följande:
    Vill du ha besök Tänkte invaderar dig med två vildar
    Å det skulle jag absolut vilja   Bella snorar idag men blir det inte värre så ses jag jättegärna!!! 
    Buttelina skrev 2008-06-24 13:29:38 följande:
    så fin! din också angelinah!!!!ni börjar ju göra mig sugen på att "pimpa" min brio jue. kanske ska köpa lite katvig tyg och sy mig en dyna
    Tack

Absolut ska du sy till Brion!!
  • RååSa BuBBlan

Go kväll i tråden

Vart ute på kvälls prommis med syrran, de va välbehövligt!!

Duntoffla skrev 2008-06-24 21:09:18 följande:
    Äh, fegis! Angelinah- shit vad du har shoppat! Massa fint!
    Japp, ligger ju efter lite så man måste komma ikapp
  • RååSa BuBBlan

Go morron... eller vad de nu är..

Ida somnade 20.30 igår utan ha sovit på dagen, toppen tänkte man.. Jo just de!!!

Mamma o pappa fastnade framför en superbra film och hamnade i säng kl 01 och efter 5 min vaknar Ida å sen va vi uppe till 04

Måste måste få ordning på sömnen igen, bara måste!!

*anna trött idag*

• RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-06-25 10:55:22 följande:
    hujedamej  det låter ju inte alls skoj. Just de timmarna sover man ju iregel väääldigt gott Hoppas verkligen sömnen rättar till sig på nåt vis!
    Ja, det hoppas jag åxå!!

Jag har ju fått svårt att sova sen mamma gick bort, bara kan inte somna å de gör ju att man tar igen sömn in på fm å Ida har liksom hakat på min sömnstörning.. *inte bra*

Dags för kraft tag nu!!
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-06-25 16:07:23 följande:
    Fina Ida i BT
    Tack

Här har vi varit och hoppat lite med stortjejerna... Och E fick fynda på BIKBOK *lycklig tjej*

Hu va pengar det går när det är sommarlov alltså, å vädret gör det ju inte bättre liksom

Vill ha SOOOOOOL!!!
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-06-25 17:14:25 följande:
    Du får komma till Skåne och shoppa med oss imorgon, här är det sool och varmt idag =). Fina fina Ida i BT! Vilken underbar grön färg. Den skulle jag vilja till Milo, men då får det ju va i storlek 92 o det finns väl inte bara... Angelin är så fin i Katvig! Hade jag haft en tjej hade haft allt i dom färgerna
    Å det skulle va nåt det   Hopping OCH sol

Ida har 92 i Nanoou även denna gröna som är köpt på ajabaja på rea *prisvärd*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-06-25 17:55:27 följande:
    är där nån växtmån i den 92an? hur stor är den nanoou om du jämför med katvigs 92? såå fin ju!
    Ida kan ha denna ett bra tag, lite häng i grenen och några cm över i benen   Har bara 86:0r i Katvig tyvärr..
    Duntoffla skrev 2008-06-25 18:43:59 följande:
    God kväll i tråden!Tillbaka efter studiebesök på förskolan, en sväng förbi Angelinah och hämtade en fin Molo-body och sen fika med kompis. Har kikat i affärer och blev påmind om varför jag köper det mesta på nätet. HM och såna affärer har så murriga killkläder. Brunt, blått eller grönt. Trist! På tjejsidan finns massa fint att välja på. Hmmpf! Nåja, jag sparade lite pengar i alla fall. Köpte nytt tyg till suflett till Buggan däremot
    Vad blev det för tyg?  *nyfiken* 
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-06-25 19:51:14 följande:
    Det blev ett brunt tyg med turkosa medaljonger. Nu måste jag bara hitta kantband i siden och ett passande innertyg. Det fanns massa fina medaljongtyg. Inte billiga men snygga
    Låter riktigt fint det
    Buttelina skrev 2008-06-25 19:53:26 följande:
    hmm ok tack , hur är den i jämförelse med 86an i katvig då
    Kan kolla sen när bubblan klivit ur sin Nanoou för dagen
  • RååSa BuBBlan

Butte--

Här är 92 Nanoou mot 86 Katvig, det skiljer 2 cm ca i nacke-gren och nån cm mer i benlängd..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10