Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej!

Vill mest tacka för alla snälla underbara ord från er här inne.. Det värmer oerhört ska ni veta..  Jag har läst vad ni alla skrivit både i tråden och i min GB...

Dagen har gått åt till att hålla ihop för Bella som fyller 10 år idag, barnen vet inget ännu, ska berätta det för dem i morgon.. Bella måste få ha sin födelsedag i glädje kände vi..

Vi är nog rätt chockade antar jag, man växlar mellan hysteriska tårar och skratt..

kommer man någonsin förstå?

Återigen stort tack för era ord...

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-06-02 23:47:13 följande:
    Det är så tragiskt alltsammans. Att du förlorat din mamma och att du måste försöka leva på som vanligt denna dag för din dotters skull. Svårt att förstå att du orkar....
    Ja, det är riktigt tungt.. Men man orkar mer än man tror.. Plågas av samvete gör vi, hon har suttit där flera dagar min mamma, och det gör fruktansvärt ont!! går inte att beskriva...
    Duntoffla skrev 2008-06-02 23:47:17 följande:
     Starkt att orka vänta med att berätta för barnen.  Förstår att ni är i chocktillstånd. För ofattbart att greppa när det sker så plötsligt.Bamsekramar till er
    Tack vännen!!
    Buttelina skrev 2008-06-02 23:47:38 följande:
    jag har tänkt på dig hela dagen. Jobbig dag för dig imorgon igen då du ska berätta för barnen Grattis till Bella
    Tack säger Bella...
    Har bett om hjälp inför morgondagen.. Ida åker till farmor och mina systrar och en man kommer vara här när jag berättar, OM jag inte klarar det så kan dom hjälpa.. Det känns skönt!!
  • RååSa BuBBlan
    Tjejtriss skrev 2008-06-02 23:47:55 följande:
    Åh  Jag läste förut, men hann inte skriva något då. Så otroligt jobbigt och ledsamt för er.. Många kramar!
    Tack!!
    lillronya skrev 2008-06-02 23:50:19 följande:
    Grattis till Bella!!Har också tänkt på dej hela dagen! Massa kramar, igen!!
    Tack säger Bella....
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-06-02 23:53:41 följande:
    Skönt att du har folk omkring dej som kan hjälpa!
    Ja, vi systrar är tillsammans med respektive nu här i sthlm, resten av släkten sitter uppe i norr.. skönt att man har några runt sig som går igenom samma sak..
    mortillsju skrev 2008-06-02 23:54:06 följande:
    ANGELINAH...Jag förstår att just den biten känns tung. Samtidigt förstod jag det som ni larmat då ni inte fått fatt i henne. Vila i det, om det går. Att ni gjort allt ni kunnat. Det gör ont just nu. Jag hoppas någon orkar möte det som gör ont i dig. *kram*
    Ska försöka få någon samtalskontakt, då jag har svårt att hantera det.. Hoppas det finns någon att få..

ska kika in i bildtråden.. det brukar pigga upp en liten stund...
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-06-02 23:54:25 följande:
    men anna, ha inte dåligt samvete. inte kunde ni veta att hon gått bort. Skönt att veta att du har hjälp från släkt imorgon. Kommer tänka på dig!
    nä, jag vet.. men jag tar på mig det iallafall.. ska försöka få någon att prata med om just den biten då den plågar mig så och jag har svårt att vara realistiskt i dom tankarna..

tack för att du tänker på oss gumman!!

ska försöka få mig nån timmes sömn nu..

underbart fina bilder i BT...

Tack för att ni lyssnade!!
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-06-04 11:28:53 följande:
    Men hej gumman. Hur är det med dig? Gick det bra igår?Tankar och kramar.
    Hej... jo då... man kommer sakta men säkert tillbaka och accepterar...

Det gick bra med barnen igår, Emelie tog det väldigt hårt och hade mycket frågor, vi gick ner till havet och tände ljus och la rosor i vattnet tillsammans med barnen i går kväll det tyckte dom kändes bra och det va vackert..

pratade till 24 tiden i natt, bra att dom vågar prata och fråga.. Och äntligen har jag fått sova, det va många sömnlösa nätter..

Tack för din omtanke vännen!!
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-06-04 11:29:39 följande:
    Just det, basen jag köpte var jättefläckig Har mailat men inget svar.
    Å va den det   misstänkte ju det iofs... inget som man kan få bort? vad är det för typ av fläckar?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-06-04 11:56:40 följande:
    vad fin stund för er och barnen nere vid havet . Jag tänkte på er hela dagen igår! Kram
    Ja det va fint!!

Tack gumman!!
    jompa skrev 2008-06-04 12:42:21 följande:
    Åh jäkla FL som strular, har varit så länge nu. Nån mer som har problem?
    Buttelina skrev 2008-06-04 12:43:07 följande:
    jag har också problem... blir utkastad när jag ska posta inlägg
    samma här... riktigt irriterande!!
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-06-04 11:54:38 följande:
    Låter jättefint, måste varit vackert nere vid vattnet igår. Ja barn är ofta bra på sånt där och ställer frågor vilket kan var skönt för en annan oxå för då pratar man om det.Är Ida fortfarande hos farmor?
    Ja Ida är hos farmor till i morgon...

Helgen blir tuff, då ska vi in i lägenheten, man lär väl bryta ihop men vi måste göra det ju..
    jompa skrev 2008-06-04 11:55:59 följande:
    Hela varukorgen var full med fläckar, även sittdelen hade nån fläck och det är inget man kan missa att hitta liksom. Får se om jag får nåt svar, annars ska jag prova att tvätta den och se om det blir bättre.Köper nog en ny hos kids i eftermiddag.
    Usch va tråkigt!!

Synd att du inte hörde med mig innan du budade på den...

Håller tummarna att de blir bättre efter tvätt, det kan ju gå..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10