Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-08-19 22:45:49 följande:
    Haha, sambon sa oxå det när det var dags att namna - "men Molo, Katvig, NS och dom behöver du väl inte namna - finns ju inte en enda unge på hans avd. som har likadana" Ärsch, strunt samma, hellre att de hamnar på rätt ställe och förlorar ngr stackars kronor vid ev. försäljning. Sånadäringa märk lappar e jag för lat för
    Haha, ja det är nog jag med. Tror inte man förlorar så mkt på det heller...

Näe, nu måste jag sova om Milo ska vara vaken inatt med. *phuuu*
    Natti!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-08-20 08:14:16 följande:
    God morgon alla Tjolla: Tror du kommer gilla NS jeansen, de passar verkligen till alla tröjor du har.
    ja jag är riktigt nyfiken på dom!
    Tröjor ja, det skulle vi behöva fler av... Kan inte småfolk ta och komma med allt snart?! Jag tycker dom segar alla märken. Eller är det bara för att sommaren tog slut så tidigt i år? Man behöver ju det liksom NU.

Åhhh vet inte vad jag ska klä på Milo idag... Finns ingenting i garderoben. ( ) Hur kan man känna så när man ändå har såå mkt kläder? hehe
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-20 08:30:09 följande:
    Måååårning!! Skolstart idag för stora barnen, redan uppe o klarar fast dom börjar 10 Bara ett sista T avslut i dag sen är Augustis klara *skönt* blev iallafall 5600.- denna månad, helt oki då de inte va superdyra saker man sålde Härliga bilder i BT
    åH GRATTIS! Det var en ordentlig summa. Mina som går ut på fredag ligger på strax över 2100. Jag hoppas dom stiger ganska mkt, ligger liksom Molo bodys för 30 spänn!
  • Tjollabolla
    Ullis 10 skrev 2008-08-20 08:40:30 följande:
    Näe, nu behöver jag hjälp!!!! Brukar alltid veta sånt här men.. Om ni skulle köpa overall o mössa (Molo) till en liten kille - vilka skulle ni valt? Hjälp! Granit, grön eller vad?
    GRÖN! (otippat för att komma från mig va... hehe)
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-20 11:03:13 följande:
    Trivs han på dagis?Mm, samma sak här, Liam vaknade 6.30 imorse, han som varit sån sömntuta den senaste tiden.Omöjligt att hålla honom till kl 12 idag.
    Alltså han har ju inte fattat vad det är ännu. Jag har inte lämnat honom. Vi är 7 inskolningar samtidigt, så där är fler föräldrar än fröknar. Så jag tvivlar lite på att han ens vet vilka som är fröknar... Får väl se hur det ska gå när vi ska lämna...
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-20 11:20:31 följande:
    Oj jag har bara tittat på matador med kommer den kosta 1200 så är det ju tillbaka på tapeten. Men skulle inte förvåna mig om de ändrar lagom tills de har fått hem den.
    Kan du inte försöka ringa och boka en då och fråga om priset?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-20 11:33:37 följande:
    Jag också, men jag hittar ju ingenting...funderar liiite på Småfolk tröjan med apor på.O så köpte jag ju en Katvig mössa innan.Förresten, kommer det mer kläder ifrån Molo nu?
    Ja men visst måste dte komma lite till? Jag tror Butte sa det. Alla stjärnbodys och så har ju inte kommit. Jag skulle kunna tänka mig dom blårutiga byxorna som Incomunicado hade köpt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10