Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 18:32:45 följande:
    Grattis!!! *avis*
    nikki2006 skrev 2008-08-20 18:36:06 följande:
    supersnygg
    Tackar Jag har aldrig haft miniapple innan. Har alltid tyckt det varit snyggt, men för jamas aktigt. Men nu ska den ju vara som jamas, så nu är det fritt fram
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-08-20 20:48:37 följande:
    Gokväll!Tjolla- Fiiina milo i unisex tröja, han passar superbra i den.Helle- Huginomumin suiten är ju heeelt fantastisk, fanns den i fler färger? Vart har du hittat den?Butte- Superfina overaller till kidzenLiljan- Har maia klippt sig? Då slipper ni kammnings kampen nu då? Så fina molo jeansen är och hon passar super i molo kaninerna.
    Tack! Idag har han haft den och hängslebyxor, tycker det är så coolt

Skulle gissa på att hon köpt den på www.smatting.se
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-20 20:58:04 följande:
    Godkväll! Shoppas det nåt här idag? Jag känner mig galet shoppingsugen! Har det kommit in mer molo nånstans?
    Hej! Hur är det att jobba?
    Så fina dom är i bt!!
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-20 21:13:01 följande:
    Hej! Det går väl sådär. Jag har lite svårt att koncentrera mig ibland. Kommer på mig själv att jag inte lyssnar och sitter och tänker på barnen, mololurv och annat kul ibland.. Tack detsamma! Vad fin Milo är i NS jeasen. Vilken strl tog du? Duntoffla, såg just att Matador hade fått in skidflikocrna med prickig ärm. Älskar den och funderar på om M ska få en hon med... Men jag vill helst att hon ska ha älgarna med prickig ärm. Allt bra med er?
    MMm jag förstår det. Jag kommer vara likadan...

Jag tog 92. 86 hade nog suittit perfekt, men dom är absolut inte så stora så vi inte kan använda dom. Muddarna är ju så bra
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-08-20 21:30:59 följande:
    Mmm, jag e liiite skeptisk för när jag klämmt på dom i butik så har jag tyckt att tyget är för stelt, men dom e sååå snygga så jag känner att jag msåte testa. Dom blev ju iaf lite billigare.Det var faktiskt sambon som sa att jag skulle buda "hm jeans kostar ju iaf 300" sa han (hihi, men inte alla) men sagt e sagt!!!!www.gucce.se/zoom_product.aspååå fiiiin, synd att man inte har liten vagnbebis längre.
    Alltså ja, jeans är ju ganska dyrt annars med. Jag hittade ett par fina på Kappahl. 249 spänn! Höll på att trilla baklänges, det får man ju massa annat mkt finare för
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-20 21:38:17 följande:
    överallt ju eller så e de jag som missat senaste dagarna eller nåt mössor,halsdukar,bodys, tröjor, fleece, stjärnsuits mm mm.. matador, gucce bla
    Jag kommer inte ens in på gucce
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10