Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-14 22:49:25 följande:
    På denna bilden ser man fodret i den.www.melike.se/product.asp&sub=62...Ja här blåser det mer och mer för varje år så det är ett stor plus att de är vindtäta, synd bara att det bara kommer en färg, hade velat ha varsin till ungarna men gillar inte när de är lika.
    hum hum hum.... ja det ser ju lovande ut! Ska klämma på fresh när de får in
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-08-15 11:13:40 följande:
    haha din lille fuling måste berätta att mer molo är på intågande! bombom skulle få in mer idag... men det packas inte upp förräns nästa vecka... men SNART tjejer
    wheeeeeeeeeeeeee!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-08-16 12:19:46 följande:
    Hej hej! Hur går det med Theas mage?
    Finns hopp! Va bra igår igen... och inget i blöjan än... Tar det så lugnt m hennes mat. Hon börjar bli riktigt trött på mig.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-08-16 12:28:08 följande:
    Förresten, någon som har Molos stövlar här?Köpte mina i våras men har inte använt de mycket alls. Ändå har "fodret" inne i skon börjat släppa vid kanten...Har Era blivit så?Förstår ni hur jag menar? Kan ta kort annars..
    inte hunnit användas så mycket än...men har inte släppt. Vad tråkigt att dina sackar ihop
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-08-16 12:34:20 följande:
    Nej, jag har haft de på Noah kanske 2 dagar...
    Ja så mycket(el lite) är de använda... Jag tycker också du ska reklamera!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Hej! Provar att skriva en rad... Igår kom jag in men kunde inte skriva. Är det bara mitt FL som strular så jag blir knäpp??Har knappt kunnat använda det på 5-6 dagar... Har lust o avregga mig i ren protest *morrar ilsket*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-19 11:45:52 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-08-19 11:41:52 följande: Heeeeeej Nä'ru det verkar strula för de flesta, jag har haft problem jag vet inte hur länge Allt bra med dig och Thea?
    Jag mår super och thea med verkar det som *vågar ju knappt skriva det*
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 12:04:58 följande:
    Hej igen. Tillbaka efter inskolningen... Gick bra idag med, han sover gott nu..Chefen ringde. Kan ju lätt säga att jag inte ser fram emot att jobba. Jag bad dom lösa nån eftermiddag för att jag har ALLA eftermiddagar. Vad gör dom? Lägger in mig 13-16 VARJE fredag istället så jag får ÄNNU en eftermiddag!!! Jag är så j*vla ledsen och vill verkligen inte börja jobba.
    Skitchef! Finns det ingen annan lösning? Annan förskola?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-08-19 11:59:49 följande:
    Hallå igenNu har vi varit iväg på ÖF en stund, Liam somnade på vägen hem , alltid lika trött efteråt. Det var många nya där idag och alla frågade vad HON heter och vad söt HON är, höll på att bli tokig där ett tag, HAN heter Liam och pojkar KAN ha rosa på sej Han hade Småfolks valp t-shirt idag, bilder strax i BT.
    Jag har faktiskt börjat klä Thea lite tjejigare just när vi ska dit. Jag orkar inte förklara för både föräldrar o barn att hon är tjej o inte kille. Trodde inte jag skulle falla dit... Hon får ha sin biltröja när vi är hemma el hos vänner
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-08-19 12:16:24 följande:
    Tror snart jag får göra samma sak, inte för att jag bryr mej så men det är ju något tröttsamt när frågan kommer typ 10 ggr på några timmar.Får väl klä han i baby blått i framtiden, o för att vara på det säkra sidan kanske det ska stå I´m a boy eller nåt på tröjan
    Men du! Det finns ju företag som trycker tröjor m valfritt tryck! En knallrosa som det står "Boy" på- som en smäll på käften liksom
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10