Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-04 13:20:06 följande:
    Kikar in en kortis bara o sgäger hej.La in några bilder i BG, nå får gärna kommentera den sista bilden (och de andra också såklart).Belladona-Vad fin tara var i sin rödvita ESL klänning, passar henne perfekt som är en liten smalfis massa andra söta o fina barn o kläder i BT också såklart. Jag är så avis på er som shoppat småfolk.
    så fin hon var i den jag ÄLSKADE sista kombon inte alls för mycket!
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-04 13:12:02 följande:
    En liten fråga... såg i er bildtråd att ni hade moloknickers. Säljs det sådana eller är det babybyxan i mindre storlek? Tösen har två sådana favoriter som hon älskar mest av sna kläder, men de har tyvärr blivit för små. Nu när jag såg hur noi gör ska jag minsann ta fram de igen och testa.Sedan undrar jag om någon har småfolks t-shirt med herdar? Jag har fruktansvärd beslutsångest vilka kortärmade jag ska välja...
    moloknickersen är vanliga byxor som vi köpt i för liten storlek
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-04 14:10:54 följande:
    Tänkte väl nästan det.... då har tjejen också 2 par knickers helt plötsligt. Jippie!
    grattis
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-06-04 14:35:18 följande:
    Hehehe... Shoppade också till MIG SJÄLV igår Hittade hela 11 plagg, i en och samma affär Vet inte när detta hände senast
    oj 11??? Förvånad köpte du alla?
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-06-04 14:40:27 följande:
    Nädå! Kunde handlat mer... Men det får ju va nån måtta...
    kan du handla med måtta Räcka ut tungan

gahh mina barn har sovit sedan halv 12. sömntutor! måste väcka dom snart för jag ska till stan och bryta mitt köpstopp och sen ska vi kolla på ännu en stuga
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-04 14:50:46 följande:
    Men oj, somnar de ikväll då.Kul med stuga, hoppas ni hittar någon som ni vill ha och som ni får vara med och buda på.
    japp, de somnar runt 8 ändå speciellt nu när de är ute så mycket i det fina vädret finns en stuga där säljaren har VÄLLDIGT bråttom med att sälja, så mäklaren tyckte att vi kunde lägga ett skambud där har inte varit andra spekulanter på den stugan.. men å andra sidan har den bara legat ute en vecka..
    lollypop skrev 2008-06-04 14:52:47 följande:
    Tveksamt Lycka till med stugletandet *Avis*
    ska bli sååå mysigt med stuga. vi SKA ha en frågan är bara vilken
  • Buttelina

så, nu är isabel vaken. bara lillebror kvar. jag var inne och klappade lite på honom, men han bara tittade på mig och vände sedan rumpan till för att somna om igen trött fisen

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:24:07 följande:
    1klass har lite 25% på en del! Blev det nån stuga nu då?
    vi har lagt ett skambud
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 22:25:30 följande:
    ÅÅ vad spännande!!! Håller alla tummar o tår!
    de hade gått ut med 310 vi sa 260... de sa att absolut lägsta var 275... men vi får se, kommer det inte fler spekulanter så...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10